XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

vandaag een mong**l in de gym een vieze ecto met kleine biceps genoemd omdat hij zei dat hij kuurde.

vandaag een mong**l in de gym een vieze ecto met kleine biceps genoemd omdat hij zei dat hij kuurde.
Kan er toch ook niks aan doen dat ik maar 80 kilo weeg op 1.74cm met 38cm armen (met aders hoor!) :(

Daarom les voor iedereen onder de 100kg; if dey ask, you are natty. :cool:

je hebt de 100kg grens bereikt, je mag nu un-natty claimen. tenzij je fatty bent.

nee, ik ben tru natty ik weeg nog geen 100 kilo.
Nah ben nu circa 11-13% net maandje geleden 20 jaar aangetikt[emoji4]
En wat was je kuur gebruik dan? Ben nu toch wel nieuwsgierig wat je allemaal in je kontje gespoten heb

je hebt de 100kg grens bereikt, je mag nu un-natty claimen. tenzij je fatty bent.

nee, ik ben tru natty ik weeg nog geen 100 kilo.

ffs ik was op mn 16de al +100kg zonder enige moeite, en semi-prof voetballer op mn 17de.

Als je onder de 100kg bent hoort je gewoon niet op dit forum thuis of ben je manlet.

Nah ben nu circa 11-13% net maandje geleden 20 jaar aangetikt[emoji4]
En wat was je kuur gebruik dan? Ben nu toch wel nieuwsgierig wat je allemaal in je kontje gespoten heb

meestal spuit iemand anders in mijn kontje, maar als je daar interesse in hebt mag je me altijd een PM sturen :o

• Like
Waarderingen: mat
ffs ik was op mn 16de al +100kg zonder enige moeite, en semi-prof voetballer op mn 17de.

Als je onder de 100kg bent hoort je gewoon niet op dit forum thuis of ben je manlet.

ah oke, dus nadat je de 100kg aantikte dacht je; oke what's next? en toen kwam je uit op gaan voetballen :roflol:

Was het niet een manlet die jou flink bij de ballen had, toen jij nog in het drugs wereldje circuleerde?

Terug
Naar boven