Damn broVind mezelf niet skinny, maar ze noemde me een vieze ecto met kleine biceps :'(
kuurende mensen zijn toch altijd fuckin hugeVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn broVind mezelf niet skinny, maar ze noemde me een vieze ecto met kleine biceps :'(
kuurende mensen zijn toch altijd fuckin hugeKan er toch ook niks aan doen dat ik maar 80 kilo weeg op 1.74cm met 38cm armen (met aders hoor!)vandaag een mong**l in de gym een vieze ecto met kleine biceps genoemd omdat hij zei dat hij kuurde.

Damn brokuurende mensen zijn toch altijd fuckin huge

Ik ben 1.90 100kg natty, kan ik nu zeggen dat ik kuur?[emoji4]jaaa daarom, ik dacht ik ben hugee na 3 kuurtjes maar nee dus niet![]()
Damn 3 kuurtjes, op welke gewicht begon je dan überhaupt ?jaaa daarom, ik dacht ik ben hugee na 3 kuurtjes maar nee dus niet![]()
je hebt de 100kg grens bereikt, je mag nu un-natty claimen. tenzij je fatty bent.Ik ben 1.90 100kg natty, kan ik nu zeggen dat ik kuur?[emoji4]
nee, ik ben tru natty ik weeg nog geen 100 kilo.Damn 3 kuurtjes, op welke gewicht begon je dan überhaupt ?
En wat waren de kuurtjes die je deed?
Nah ben nu circa 11-13% net maandje geleden 20 jaar aangetikt[emoji4]je hebt de 100kg grens bereikt, je mag nu un-natty claimen. tenzij je fatty bent.
nee, ik ben tru natty ik weeg nog geen 100 kilo.
je hebt de 100kg grens bereikt, je mag nu un-natty claimen. tenzij je fatty bent.
nee, ik ben tru natty ik weeg nog geen 100 kilo.
Ohh ik ben jelly [emoji22] [emoji22] ,ffs ik was op mn 16de al +100kg zonder enige moeite, en semi-prof op mn 17de.
Nah ben nu circa 11-13% net maandje geleden 20 jaar aangetikt[emoji4]
En wat was je kuur gebruik dan? Ben nu toch wel nieuwsgierig wat je allemaal in je kontje gespoten heb

ffs ik was op mn 16de al +100kg zonder enige moeite, en semi-prof voetballer op mn 17de.
Als je onder de 100kg bent hoort je gewoon niet op dit forum thuis of ben je manlet.

ffs ik was op mn 16de al +100kg zonder enige moeite, en semi-prof voetballer op mn 17de.
Als je onder de 100kg bent hoort je gewoon niet op dit forum thuis of ben je manlet.
Was het niet een manlet die jou flink bij de ballen had, toen jij nog in het drugs wereldje circuleerde?
ah oke, dus nadat je de 100kg aantikte dacht je; oke what's next? en toen kwam je uit op gaan voetballen![]()
Ik was jeugdinternational en keeper. Gewoon topgenen zou ik zeggen.
Wie niet met geweldige genen?jij trekt jezelf iedere avond af op je geweldige genen?
jij trekt jezelf iedere avond af op je geweldige genen?