- Waardering
- 10.506
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HUH

Weet je nog die Spongebob aflevering waar hij het Sterke Mannen cafè in gaat met zijn opblaasarmen maar eenmaal binnen zijn glas niet op kan pakken? Hahaha, mooie serie was dat ook.
@meaantje
Misschien maar een keertje beginnen met liften he[emoji4]
That feels, had van de week hetzelfde!!! Dreftkip rip

dude, u srs?klopt. Mijn weakling grip
heb nog nooit spongebob gekeken crew
ha Pannenkoekliefhebben ik lift meer dan jij gr Jan
uit huis wonen is wel stuk bouter dan verwacht![]()

dude, u srs?
ben nog nooit zo vrolijk geweest sinds ik een appartement heb.
Gewoon vergeten te benchen vandaag
Appartement is wel wat anders dan studentenhuis
<3 mijn studio van 18m2 met volledig eigen voorzieningen
f**k studentenhuizen!<3 mijn studio van 18m2 met volledig eigen voorzieningenf**k studentenhuizen!
Had er inderdaad ook goud geld voorover om niet in een studentenhuis te belanden<3 mijn studio van 18m2 met volledig eigen voorzieningenf**k studentenhuizen!

Ik betaal aanzienlijk minder dan voor een gemiddeld stinkend krot waar je voeten aan de vloer blijven plakken, dankzij mijn huurtoeslagHad er inderdaad ook goud geld voorover om niet in een studentenhuis te belanden![]()

Ik was nog te jong voor huurtoeslag, rip.Ik betaal aanzienlijk minder dan voor een gemiddeld stinkend krot waar je voeten aan de vloer blijven plakken, dankzij mijn huurtoeslag
Onder de streep betaal ik €325 p/m.
Mijn kamer is fresh af, 21m2 voor 301,- incl. Niet heel verkeerd als je een chill plekje hebt op zich, maar als ik huurtoeslag krijg pak ik wel gelijk een appartementje, over 3 jaarIk betaal aanzienlijk minder dan voor een gemiddeld stinkend krot waar je voeten aan de vloer blijven plakken, dankzij mijn huurtoeslag
Onder de streep betaal ik €325 p/m.

Of je had niet genoeg vind ik leuks.
Of dat

inb4 kaalDe kapper had duidelijk een ander beeld bij ' een cm of 5' dan ik
haha liet je je piem zien?De kapper had duidelijk een ander beeld bij ' een cm of 5' dan ik