Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zware pwo crash en ik heb over 1,5 uur een feestje :(

Tips zijn welkom.

jack zuipen met jack3d old formula.

can confirm dat het werkt.

als je doel is helemaal naar de kk te gaan

Hmm ja, dat lijkt me niet zo'n best idee. Ik kan nu al niet m'n rug recht houden. Klauter als een soort Quasimodo van medicijnkastje naar medicijnkastje. Daarnaast ben ik zo bezweet dat het lijkt alsof ik het slachtoffer ben geweest van een squirt bukkake.

gewoon niet gaan, feestjes zijn katabool:fa:

Mijn sociale gains zijn niet in verhouding, zo kom ik nooit aan een nieuwe gf :(

Bleh, houd wel gewoon een 'tonight's girlfriend' marathon.

Bedankt broeder.

Ik moet van mijn ouders pendelen naar uni.

RiP

Studentenhuis is fucking sloeber woon atm zelf ook in 1. Gelukkig binnenkort samenwonen met het vrouwtje

ons huis is dan nog wel redelijk netjes.

<3 mijn studio van 18m2 met volledig eigen voorzieningen :) f**k studentenhuizen!

als je in een of ander gehucht studeerd kan dat mischien. Maar in utrecht een studio, nope :roflol:

Mijn kamer is fresh af, 21m2 voor 301,- incl. Niet heel verkeerd als je een chill plekje hebt op zich, maar als ik huurtoeslag krijg pak ik wel gelijk een appartementje, over 3 jaar :(

waar woon je G?

ik ben door mijn koekjes heen:sad:

ik had gister 5pakken

giphy.gif

Ben op een of ander live-evenement in een of ander gehucht. Was vorig jaar wel leuk maar nu is er echt alleen kutmuziek :roflol:

Helemaal achteraan de menigte op dbb zitten omdat de muziek zo kut is crew.

Elke dag te veel kcals eten, al die snipperings voor niks. Vanaf morgen weer braaf maar 3500 kcal

Terug
Naar boven