- Waardering
- 1.368
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3:30 wakker en niet meer kunnen slapen.
Ga straks voor het eerst in mijn leven om 7:00 naar de gym
Toch 2 PRs gezet. 140*10 high bar squat en 150*1 bench. Dat maakt een hoop goed.
Vandaag te horen gekregen dat ik per 1 augustus een nieuwe baas mag gaan zoeken, geen collega meer van @bricone

*vind ik niet leuk.Vandaag te horen gekregen dat ik per 1 augustus een nieuwe baas mag gaan zoeken, geen collega meer van @bricone
foktop man...Vandaag te horen gekregen dat ik per 1 augustus een nieuwe baas mag gaan zoeken, geen collega meer van @bricone
geen vrienden en geen vriendin meer in de gym.
Vandaag genegeerd worden door beide.
Leek er op dat misschien weer bij elkaar kwamen maar of ik nu mijn spullen nou eindelijk op wil komen halen en dat ze gewoon tijd nodig heeft dan gaan haar gevoelens voor me wel weg.
Oortjes in 3 scoops preworkout en zelf liftoff leven begint weer...
Op me werk ook weer gejank.
De wereld kan weer lekker de t*fus krijgen.
Iemand een fles jack?
Het ijzer liegt nooit tegen je
Vrienden zullen komen en gaan
Maar 200 pond is altijd 200 solide kont ponden
Thnx
mijn ex vriendin en ex vrienden liften wel in dr zelfde gym.
Rip.
kwamen die vrienden als een voordeelpakket met je ex ofzo?geen vrienden en geen vriendin meer in de gym.
Vandaag genegeerd worden door beide.
Leek er op dat misschien weer bij elkaar kwamen maar of ik nu mijn spullen nou eindelijk op wil komen halen en dat ze gewoon tijd nodig heeft dan gaan haar gevoelens voor me wel weg.
Oortjes in 3 scoops preworkout en zelf liftoff leven begint weer...
Op me werk ook weer gejank.
De wereld kan weer lekker de t*fus krijgen.
Iemand een fles jack?
kwamen die vrienden als een voordeelpakket met je ex ofzo?
klinkt als boute vriendenNee ze hoorde wel bij de vriendengroep.
Had ruzie met een van die meiden uit de vriendengroep en kennelijk koos iedereen haar kant.
Dat was erg genoeg alleen nu is relatie ook(niet daar door) over en uit terwijl net weer wat leek te worden.
Vandaag in de gym lekker genegeerd worden door iedereen zowat.
hardcore gym elke dag van het jaar open masterraceWoensdag gym dicht (wist ik al)
Dinsdag vanaf 17.00 gesloten gvd.
2 dagen niet trainen![]()
als je uit wilt huilen, ik heb nog wel een plekkie vrij op mijn schouders.ja gelukkig zijn mijn dbb broeders echt.
oh ex wil wel praten en heeft het het beste met me voor, maar geen tijd morgen of dit weekeind en ze denkt dat er meer aan de hand is met me en wil me helpen.
fl**ker gvd even een eind op kthnx.
Heeft shane je ook genegeerd?
Zag toevallig tijdje geleden op fb foto voorbij komen
hij trainde soms bij de gym waar ik werk lol
als je uit wilt huilen, ik heb nog wel een plekkie vrij op mijn schouders.
we gaan het allemaal maken broeders.