AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

(LoL)
Na mijn placements in bronze 3 terechtgekomen. Au! Wel iedere game carryen en standaard A/S grade maar alles verliezen, zucht.

Zeker zo iemand die elke game alleen maar carry of mid speelt?

als je echt denkt dat je magisch beter bent dan je elo genoten en dat je elke keer gewoon pech hebt met een slecht team heb je een enorm bord voor je kop

Net na trainen weer thuis, uit de auto stappen schiet ineens kramp in rechter quad. met gebogen been hinkend op andere been naar voordeur en naar de bank. Goed voor de gains

Geen idee wat ik met m'n leven wil ga doen, in de zin van opleiding, werk en woning. Beetje moedeloos [emoji52]

Geen idee wat ik met m'n leven wil ga doen, in de zin van opleiding, werk en woning. Beetje moedeloos [emoji52]

Nihilism is the first step to existentialism.

Er zijn veel mensen die nooit tot deze vraag in het leven komen, en geleefd worden. Nu kan je maar pas echt door zelfreflectie komen tot een antwoord, als dat er al is.

Hier moedeloos van worden komt door de verslaving aan de duidelijke richting die je moet opgaan als je geleefd wordt. Een antwoord voelt beter dan geen antwoord, ook al is wat je krijgt bullshit.

Laatst bewerkt:
02:15 toeter tokkies of tüterturken door de straat hier in Den Haag, kansloos....

Getrained bij mijn nieuwe sportschool, wat een downgrade van equipment.
Een enorm irritant squadrek, maar 1 curlbar en ze hebben niet eens plates van 25kg. :(

Achja nu kan ik wel trainen met mijn buddies :o

Terug
Naar boven