- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Kan je desnoods naar de markt of iets gaan.ik koop kip omdat het het enige vlees van de supermarkt is dat nog enig sinds te eten is![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je desnoods naar de markt of iets gaan.ik koop kip omdat het het enige vlees van de supermarkt is dat nog enig sinds te eten is![]()
Niks maar de frituur pan een heleboel
Indd, ik hou het zelf wel op de meest lean. Dat is geen kruiden etc, gewoon zo de pan in[emoji16] , in de bulk uiteraard een lekker kruidje overheen.

Zo voel ik me een ekte bodybuilder ja[emoji39]damn al die kcalorien uit kruiden ook altijd
of is het extra zelfkastijding tijdens de cut om te voelen dat je extra hardcore bezig bent?
(
Vaak wel t*ring goed en goedkoop die kip hier van de markt.damn al die kcalorien uit kruiden ook altijd
of is het extra zelfkastijding tijdens de cut om te voelen dat je extra hardcore bezig bent?
RIP ouders die altijd t*ring duur vlees bij de slager kochten![]()
Dus dan schijt ik ze zo weer uit?Je moet kip wel afwisselen met ander vlees, anders raakt jouw lichaam gewend aan kip eiwitten en worden deze niet geabsorbeerd
Wat is er ?[emoji24]
Was ik het niet terwijl ik mijn goodmornings deed vanochtend?kwam de gym in, legday ...
Zie een crossfitter halfuur het squatrack bezit houden met een oefening die ik nog nooit gezien heb...
Het enige weet wat goed is aan die oefening is als je rugklachten wilt krijgen.![]()
Dit, deed mijn konijn ook en die was rambuff
Was ik het niet terwijl ik mijn goodmornings deed vanochtend?
Sayer weet zelf ook wel dat hij een eikel is.Ik ben boos
Zou graag wat dingen zeggen die niet op dbb mogen