- Waardering
- 1.368
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Wot, vreselijk ordinair wijf is dat zeg. En waarom praat ze alsof ze uit tha ghetto komt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wot, vreselijk ordinair wijf is dat zeg. En waarom praat ze alsof ze uit tha ghetto komt?
wtf G. Zeg toch ook niet dat ik met dr wil trouwen, zeg gewoon dat het een lekker wijfie ;$.idd, know your side bitches!!wtf G. Zeg toch ook niet dat ik met dr wil trouwen, zeg gewoon dat het een lekker wijfie ;$.
Ze praat helemaal geen ghetto shit, do you even gangster rap? Ze komt uit australie vandaar het accent

Ja okkk, muted is het primawtf G. Zeg toch ook niet dat ik met dr wil trouwen, zeg gewoon dat het een lekker wijfie ;$.
Ze praat helemaal geen ghetto shit, do you even gangster rap? Ze komt uit australie vandaar het accent

Voortaan gewoon naar toe lopen en zeggen dat die even ze brein moet laten werken..ik squatte vroeger zelf geneens verder dan kwart van wat het hoort te zijnn, en opgegeven moment was er een man helemaal klaar mee en kwam naar me toe om mij even goed te vertellen dat me houding shit was en dat als ik zo door ging dat ik snel in een rolstoel naar huis mag gaan. Ik schaamde me dood want iedereen die hoorde het in de gym maar nu squat ik wel ass to the grass.kwam de gym in, legday ...
Zie een crossfitter halfuur het squatrack bezit houden met een oefening die ik nog nooit gezien heb...
Het enige weet wat goed is aan die oefening is als je rugklachten wilt krijgen.![]()
Wow.Dat mijn autistische broer de stekker van de vriezerer uit heeft gehaald, 4kg mm kip en ram veel vlees van m'n ouders naar de kolere
kip > bulken

Ik bulk ook met kip, biefstuk is zo duur ;(
Kan je beter met tostis of chips bulken. Proton uit beetje whey, bakje kwark en stukje vlees.
Rofl whut. Kip is voor de eiwitten tho niet de kcalKan je beter met tostis of chips bulken. Proton uit beetje whey, bakje kwark en stukje vlees.
Dat mijn autistische broer de stekker van de vriezerer uit heeft gehaald, 4kg mm kip en ram veel vlees van m'n ouders naar de kolere

Kip kan je op zoveel manieren bereiden

Indd, ik hou het zelf wel op de meest lean. Dat is geen kruiden etc, gewoon zo de pan in[emoji16] , in de bulk uiteraard een lekker kruidje overheen.
Blijft smerig, behalve uit de frituur
Ja maar we zijn niet allemaal ecto als jij. "Jelly as f**k"
Wat heeft dat nou weer met ranzige kip te maken?Ja maar we zijn niet allemaal ecto als jij. "Jelly as f**k"