AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wot, vreselijk ordinair wijf is dat zeg. En waarom praat ze alsof ze uit tha ghetto komt?

:roflol: wtf G. Zeg toch ook niet dat ik met dr wil trouwen, zeg gewoon dat het een lekker wijfie ;$.

Ze praat helemaal geen ghetto shit, do you even gangster rap? Ze komt uit australie vandaar het accent

:roflol: wtf G. Zeg toch ook niet dat ik met dr wil trouwen, zeg gewoon dat het een lekker wijfie ;$.

Ze praat helemaal geen ghetto shit, do you even gangster rap? Ze komt uit australie vandaar het accent
idd, know your side bitches!!

:o

serious case of overtraining

klinkt wel intressant :windup:

yup, klassiek gevalletje. Ben al iets van een jaar non-stop 6 dagen p.w. aan het trainen, zonder vakantie of rustperiodes erin. De laatste rustperiode die ik had was met kerst en toen heb ik alsnog 3 dagen full-body trainingen afgewerkt.

merk het nu wel. Heb dagen achter elkaar last van spierpijn, slaap slecht en trainingen gaan ronduit ruk de afgelopen paar weken. mijn hoofd staat nog op 1000% vlammen maar mijn lichaam wil niet meer mee. Het is wel effe mooi geweest, dus ik pak deze week effe de nodige rust en start dan weer rustig op. Anders ben je iets aan het kapot maken wat je lief hebt.

kwam de gym in, legday ...

Zie een crossfitter halfuur het squatrack bezit houden met een oefening die ik nog nooit gezien heb...
Het enige weet wat goed is aan die oefening is als je rugklachten wilt krijgen. :roflol:

kwam de gym in, legday ...

Zie een crossfitter halfuur het squatrack bezit houden met een oefening die ik nog nooit gezien heb...
Het enige weet wat goed is aan die oefening is als je rugklachten wilt krijgen. :roflol:
Voortaan gewoon naar toe lopen en zeggen dat die even ze brein moet laten werken..ik squatte vroeger zelf geneens verder dan kwart van wat het hoort te zijnn, en opgegeven moment was er een man helemaal klaar mee en kwam naar me toe om mij even goed te vertellen dat me houding shit was en dat als ik zo door ging dat ik snel in een rolstoel naar huis mag gaan. Ik schaamde me dood want iedereen die hoorde het in de gym maar nu squat ik wel ass to the grass.

Dat mijn autistische broer de stekker van de vriezer ?????????????????? er uit heeft gehaald, 4kg mm kip en ram veel vlees van m'n ouders naar de kolere

Terug
Naar boven