AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

3.5 jaar lol

inb4 heeft een relatie met de gym

Gisteravond ziek hard mn elleboog gestoten voor ik naar bed ging.

Nu doet zowel rekken als strekken pissss pijn.

58 euro boete voor zwartrijden en bezwaar niet gehonoreerd, pls. Doordat ik 's middags een foutje heb gemaakt waardoor ik die avond uitcheckte terwijl ik in moest checken. Dacht dat ze geen boetes mochten geven aan mensen met abonnementen die dus eigenlijk al via hun abonnement hebben betaald?

Laatst bewerkt:
58 euro boete voor zwartrijden en bezwaar niet gehonoreerd, pls. Doordat ik een foutje heb gemaakt in de middag waardoor ik die avond uitcheckte terwijl ik in moest checken. Dacht dat ze geen boetes mochten geven aan mensen met abonnementen die dus eigenlijk al via hun abonnement hebben betaald?

Alleen boete voor niet inchecken kunnen ze geven, daar bovenop mag niet nog de ritprijs komen omdat je daar immers al voor hebt betaald met je abo

58 euro is ook alleen boete voor niet inchecken + wat administratiekosten wsl

edit: verder is het natuurlijk retarded dat je niet alleen moet inchecken terwijl je toch onbeperkt mag reizen maar dat je ook nog eens moet dokken als je het niet doet :roflol:

'hmm meneer ik zie hier dat u onbeperkt mag reizen maar u laat ons u niet volgen dus dat wordt dan 50 euries'

NS = criminele teringbende.
'Ohja we hebben een monopolie, laten we nog maar 10% op de ritprijzen gooien.

soms gunnen ze je wel. Had een keer niet ingechecked en die conducteur vond dat prima toen.

NS = criminele teringbende.
'Ohja we hebben een monopolie, laten we nog maar 10% op de ritprijzen gooien.

mja mja als er meer subsidie naar de NS zou gaan is het weer hurr durr meer belasting betalen. HET IS OOK NOOIT GOED

edit: verder is het natuurlijk retarded dat je niet alleen moet inchecken terwijl je toch onbeperkt mag reizen maar dat je ook nog eens moet dokken als je het niet doet :roflol:

'hmm meneer ik zie hier dat u onbeperkt mag reizen maar u laat ons u niet volgen dus dat wordt dan 50 euries'

dit is echt zo achterlijk ja, op sommige stations staan ook nog echt te weinig paaltjes waardoor je dus echt moet zoeken om je in te checken.
zit je met 50 man te drammen om je in te kunnen checken bij een paaltje en dan pakt die hem niet in 1x dan heb je dus meteen kans op een boete.

NS is vaak wel coulant met dit soort situaties, syntus zijn homo's. Moet overigens ook ritprijs betalen, maar ik zei tegen die vent ik check wel in op het volgende station, anders moest ik nog 20 euro meer betalen, dacht hij dat ik gek was ofz.

Was er geen instantie oid waarbij ze tegen abonnementhouders beboeten waren voor zwartrijden? Of ergens waar ik hulp kan krijgen om te vechten voor de monies?

dit is echt zo achterlijk ja, op sommige stations staan ook nog echt te weinig paaltjes waardoor je dus echt moet zoeken om je in te checken.
zit je met 50 man te drammen om je in te kunnen checken bij een paaltje en dan pakt die hem niet in 1x dan heb je dus meteen kans op een boete.

Heb eigenlijk nog nooit iemand er een boete voor zien krijgen, meestal gewoon een waarschuwing. Maar dat het uberhaupt moet blijft gewoon gaar.

Lekker met studentenOV reizen en nooit uitchecken ehehe.

lol kost dat 58 euro nu? wat een hommels :roflol:

Gelukkig zijn ze hier in fryslan vaak in een goede stemming, kwam altijd weg met een waarschuwing of bij volgende station alsnog even inchecken.

Heb eigenlijk nog nooit iemand er een boete voor zien krijgen, meestal gewoon een waarschuwing. Maar dat het uberhaupt moet blijft gewoon gaar.

Lekker met studentenOV reizen en nooit uitchecken ehehe.

als je met studentenOV meer dan een aantal keer niet uitchecked (13 volgens mij) dan wordt je kaart geblokeerd.
ook kun je niet inchecken als je ergens anders nog ingechecked staat.

EDIT: het was eerst zelfs zo erg dat je een boete kon krijgen als je je wel had ingecheckt maar het apparaat waar ze het mee lezen het fout aangaf, dat is er gelukkig 2-3 jaar geleden vanaf gehaald. je kon dan online laten zien dat je wel ingechecked was en dan het geld terugkrijgen maar dat was zo ingewikkeld en werkte heel slecht dat het de moeite niet eens waard was.

NS is vaak wel coulant met dit soort situaties, syntus zijn homo's. Moet overigens ook ritprijs betalen, maar ik zei tegen die vent ik check wel in op het volgende station, anders moest ik nog 20 euro meer betalen, dacht hij dat ik gek was ofz.

Was er geen instantie oid waarbij ze tegen abonnementhouders beboeten waren voor zwartrijden? Of ergens waar ik hulp kan krijgen om te vechten voor de monies?

https://www.rover.nl/klantenservice/klacht-bij-rover
https://www.rover.nl/klantenservice/bemiddeling-ovloket

Lol. Toch wel een geluk dat je op een andere manier niet op het station kan komen met die poortjes hier. Zou ook straal zijn doorgelopen in Tilburg de trein in qua Hoe weinig incheckpunten er waren.

Thanks!
Lol. Toch wel een geluk dat je op een andere manier niet op het station kan komen met die poortjes hier. Zou ook straal zijn doorgelopen in Tilburg de trein in qua Hoe weinig incheckpunten er waren.
Ging bij het overstappen iets mis die middag, dus poortjes heb je dan ook niet veel aan.

Herinner me net dat ik vorig jaar een boete heb betaald en volgens de conducteur kun je eenmalig deze terugvorderen als student.

>account aangemaakt op NS forum
>vragen hoe en wat
>hele procedure doorgelopen
>nooit wat teruggekregen

rip geld

Terug
Naar boven