- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kun je me niet weer eens naar de top van de ranking helpen held
Jaja

Lekker he
Vorige x een hele dag mee bezig geweest. De dagen erna was je nergens meer te bekennen op het forum. Heb je nog bij spoorloos opgegeven. Voelde me op dat moment een beetje gebruikt als een condoom.![]()
Na het karma schandaal van @Robke78 heeft Big-T mij toevertrouwd dat er bij misbruik van het huidige systeem opgetreden mag worden door de moderators.

Ericr heeft in de tijd zowat al mijn karma topics gesloten, waar is de tijd naartoe![]()

Maak mij moderator en ik zal het door de vingers zien.Terug bedoel je ! Dan moet ik jammer genoeg ook ingrijpen![]()
Vandaag vroeg op fb nog iemand of Ericr ook fb heeft, hij had nog een en ander uit te klaren
(spoiler toegevoegd aan vorige post)

Kijk dan gelijk ff naar skyblazer, die karma/likes geeft aan hemzelf met kloontjesNa het karma schandaal van @Robke78 heeft Big-T mij toevertrouwd dat er bij misbruik van het huidige systeem opgetreden mag worden door de moderators.

@SkyBlazer jij kornuit!!!!Kijk dan gelijk ff naar skyblazer, die karma/likes geeft aan hemzelf met kloontjes![]()
Kijk dan gelijk ff naar skyblazer, die karma/likes geeft aan hemzelf met kloontjes![]()