MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Na alle second opinions af te gaan die konden vandaag uiteindelijk toch mijn ontslag met medische overmacht ingediend :(

Fulltime moderator op Dbb en Glecky memes posten :roflol:

Het is afwachten welke kant ik nog kan uitgaan, ik word nu opgenomen in een reïntegratie project, eventueel eerst een bijscholing of opleiding doen nog maar ik heb geen idee wat, in de krachtsport sector zou nice zijn maar ik vrees dat die banen dun gezaaid en slecht betaald zijn.

Balen.. Wat voor werk deed je?

Ik heb een kleine 13-14 jaar in de bouw gewerkt.

Fulltime crossfit instructeur te Hasselt :), ik passeer er bijna dagelijks, wel grappig dat er soms zo een brede kerel buiten in bloot bovenlijf op de roeimachine bezig is (net naast de ringweg :D)

Fulltime crossfit instructeur te Hasselt :), ik passeer er bijna dagelijks, wel grappig dat er soms zo een brede kerel buiten in bloot bovenlijf op de roeimachine bezig is (net naast de ringweg :D)

Die ginger met dikke delts, chest en abs :D

I wish man maar ik heb te horen gekregen dat die mannen te zwaar werden van mijn trainingen en dat ik dus niet meer moet gaan .... Ik heb ook al eens gehoord bij CF Leuven een tijdje terug maar dat is dan echt om CF lessen te geven en dat zie ik eerlijk gezegd niet zitten om dag in, dag uit te gaan doen

Ja die ginger idd, ben er jaloers op, goed breed en toch zichtbare abs. Hoop dat dat natty te bereiken valt.

Ja die ginger idd, ben er jaloers op, goed breed en toch zichtbare abs. Hoop dat dat natty te bereiken valt.

Volgens hemzelf is ie 100% natty, hij heeft iig een enorme progressie gemaakt het laatste jaar, geen idee of ik het natty verhaal moet geloven (is ook al een rel over geweest op FB) maar ik weet wel dat hij erg dedicated is en leeft voor z'n sport maar ik betwijfel zeer hard of je zo een fysiek met CF kunt bereiken, ik ken zijn trainingsschema wel niet maar ik geloof dat hij zich ook enorm toelegd op olympische lifts dus geef ik hem alsnog het voordeel van de twijfel :)

Nog eens gequote om wat uitgebreider te antwoorden, ik mag dus niet meer werken op plaatsen waar ik kwetsuren kan oplopen of bestaande kwetsuren kunnen infecteren, niet op grote hoogtes en niet in een vuile werkomgeving

Nog eens gequote om wat uitgebreider te antwoorden, ik mag dus niet meer werken op plaatsen waar ik kwetsuren kan oplopen of bestaande kwetsuren kunnen infecteren, niet op grote hoogtes en niet in een vuile werkomgeving
Misschien iets te persoonlijk, maar waar heb je last van als ik vragen mag?

Terug
Naar boven