- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Ah werk dat zo bij heteroseksuele mannen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah werk dat zo bij heteroseksuele mannen?
Hoe doen bicepsuele mannen dat dan?
Train je er ook?
ik heb er ook twee

Zeker de leverancier die belde dat de folders zijn geleverd en dat je ze in de brievenbus kan duwen.ik heb er ook twee
eentje is zo'n prepaid telefoontje die elke straatmaffia heeft :s
@Peanuthead95 can confirm want hij zag me bizniz doen ermee![]()
Wow klinkt goed wat is het nummer van die prepaid? Mag pmik heb er ook twee
eentje is zo'n prepaid telefoontje die elke straatmaffia heeft :s
@Peanuthead95 can confirm want hij zag me bizniz doen ermee![]()
ja man, ik ben die kerel met die knappe kop en een goed gevoel voor humor, daten?
Balen.. Wat voor werk deed je?Na alle second opinions af te gaan die konden vandaag uiteindelijk toch mijn ontslag met medische overmacht ingediend![]()
Gadver, wat kut...Na alle second opinions af te gaan die konden vandaag uiteindelijk toch mijn ontslag met medische overmacht ingediend![]()
Na alle second opinions af te gaan die konden vandaag uiteindelijk toch mijn ontslag met medische overmacht ingediend![]()

Fulltime crossfit instructeur te Hasselt, ik passeer er bijna dagelijks, wel grappig dat er soms zo een brede kerel buiten in bloot bovenlijf op de roeimachine bezig is (net naast de ringweg
)

Ja die ginger idd, ben er jaloers op, goed breed en toch zichtbare abs. Hoop dat dat natty te bereiken valt.

Misschien iets te persoonlijk, maar waar heb je last van als ik vragen mag?Nog eens gequote om wat uitgebreider te antwoorden, ik mag dus niet meer werken op plaatsen waar ik kwetsuren kan oplopen of bestaande kwetsuren kunnen infecteren, niet op grote hoogtes en niet in een vuile werkomgeving