- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Iedereen weet dat je een drol niet in kilogrammen kunt metenZo veel weegt m'n drol brah. Is het echt zo fucked met je darmen dan ja?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen weet dat je een drol niet in kilogrammen kunt metenZo veel weegt m'n drol brah. Is het echt zo fucked met je darmen dan ja?
Lukt anders prima. Dikke bolus op m'n seca.Iedereen weet dat je een drol niet in kilogrammen kunt meten
Doe niet zo en druk het gewoon in Courics uit
Care to elaborate?

wie was south park
http://peterbond.nl/androgene-anabole-steroiden-boek/het moment dat je een boekenkast in elkaar zet
en je beseft dat je geen boeken hebt

Binnenkort nummer 2.

Ach, hij staat in ieder geval leuk in de boekenkastBen nog steeds niet begonnen aan dat boek terwijl ik hem al sinds de release heb... gvd luiheid

Ik heb jouw geld wel nodigkheb jou annabollen niet nodig om een muscular man te zijn

Hoeveel heb je er nu inmiddels (ongeveer) verkocht?Ach, hij staat in ieder geval leuk in de boekenkast
Ik heb jouw geld wel nodig![]()
Ik heb het exacte cijfer zo snel niet bij de hand, maar gezien ik bijna door m'n doos van enveloppen heen ben bijna 100.Hoeveel heb je er nu inmiddels (ongeveer) verkocht?
Mwha, ligt redelijk in lijn met wat ik had verwacht (niet wat ik had gehoopt natuurlijk). Met m'n supplementenboek hoop ik dit wel ruimschoots te overtreffen.
Mwha, ligt redelijk in lijn met wat ik had verwacht (niet wat ik had gehoopt natuurlijk). Met m'n supplementenboek hoop ik dit wel ruimschoots te overtreffen.