Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Mwha, ligt redelijk in lijn met wat ik had verwacht (niet wat ik had gehoopt natuurlijk). Met m'n supplementenboek hoop ik dit wel ruimschoots te overtreffen.
Heb je de kosten voor het papier, het drukken etc er wel uit? Heb totaal geen zicht op de kosten daarvan.

Nu je er toch over begint,wanneer verwacht je dat die uit komt? En wat gaan de hoofdstukken ongeveer worden? En gaat het dan puur over supps of ook nog andere zaken omtrent spiergroei of iets in die richting?
toc_09_08_2016.png

Wil ook nog fosfatidezuur en arachidonzuur behandelen en maybe ursolzuur. Ik hoop hem eind dit jaar af te hebben, maar weet niet of ik dat ga redden.

Mwha, ligt redelijk in lijn met wat ik had verwacht (niet wat ik had gehoopt natuurlijk). Met m'n supplementenboek hoop ik dit wel ruimschoots te overtreffen.
denk ook een beetje dat het ligt aan het feit dat je een in-depth boek schrijft voor een doelgroep(AAS gebruikers) die juist geen zin heeft om moeilijke info in te winnen.

toc_09_08_2016.png

Wil ook nog fosfatidezuur en arachidonzuur behandelen en maybe ursolzuur. Ik hoop hem eind dit jaar af te hebben, maar weet niet of ik dat ga redden.
Is het voor leken (lees biologie vwo niveau) een beetje te lezen ?

En anders koop ik hem wel om cool te doen

Moeilijk lelijk fysiek, maar 18 jaar :treuren:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is het voor leken (lees biologie vwo niveau) een beetje te lezen ?

En anders koop ik hem wel om cool te doen
Het is op redelijk niveau. Ik denk dat je met vwo biologie er aardig wat van kunt begrijpen (ik heb toevallig net m'n vwo biologie nog gehaald (:o) dus ik weet vrij goed wat je dan allemaal hoort te weten), maar er zal genoeg in staan wat vrij taai is. Voor de twijfelaars komt er tegen die tijd een inkijkexemplaar.

eerste dag vrij... 1:30 wakker en niet meer kunnen slapen... :mad:

Het is op redelijk niveau. Ik denk dat je met vwo biologie er aardig wat van kunt begrijpen (ik heb toevallig net m'n vwo biologie nog gehaald (:o) dus ik weet vrij goed wat je dan allemaal hoort te weten), maar er zal genoeg in staan wat vrij taai is. Voor de twijfelaars komt er tegen die tijd een inkijkexemplaar.

Kun je niet ook een jip en janneke variant er van maken? :(

eutrofiëring

edit: goeie 2000ste post, all dedicated to @Galen boh

toc_09_08_2016.png

Ben wel benieuwd wat je over HMB schrijft. Heb het net gekocht en volgens de verpakking ga ik de gains van me leven maken :) Overigens is je website wel een beetje dood..

Ben wel benieuwd wat je over HMB schrijft. Heb het net gekocht en volgens de verpakking ga ik de gains van me leven maken :) Overigens is je website wel een beetje dood..
Laatste tijd wat te druk bezig met andere zaken om blogposts te schrijven. Misschien maar weer eens wat schrijven over pindakaas. Heb nog nooit zo'n goed gelezen blogpost gehad :roflol:

Laatste tijd wat te druk bezig met andere zaken om blogposts te schrijven. Misschien maar weer eens wat schrijven over pindakaas. Heb nog nooit zo'n goed gelezen blogpost gehad :roflol:

Waarom heb je gekozen voor een boek over supplementen en niet over voeding of training?

Een milf op mijn werk zei tegen mij dat ze zou willen dat ik haar zoon was. Ik wist niet wat ik moest zeggen, was beetje awkward. Ben ik nu gesonzoned?

finaal door mijn rug gegaan bij het reracken van een squat

alles is kut

Ik dacht al dat er iets serieus mis wat met mijn lichaam omdat ik her koud had. Maar het is dus ook gewoon koud. Mooi om te horen

Terug
Naar boven