XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gvd wat slecht

is lid van een studentenvereneging crew :cool:
Jij? Misschien heb ik er dan een verkeerd beeld bij. Maar een maatje is lid van Albertus uit Groningen en dat is echt cringe, drie keer per week op z'n kut tent komen en een week lang een of andere ontgroening doorstaan :roflol:

Jij? Misschien heb ik er dan een verkeerd beeld bij. Maar een maatje is lid van Albertus uit Groningen en dat is echt cringe, drie keer per week op z'n kut tent komen en een week lang een of andere ontgroening doorstaan :roflol:

zit veel verschil tussen studentenverenigingen, maar Albertus is wel een paupertent ja. het stinkt er ook gewoon permanent naar kots.

ben zelf geen lid van een studentenvereniging.

zit veel verschil tussen studentenverenigingen, maar Albertus is wel een paupertent ja. het stinkt er ook gewoon permanent naar kots.

ben zelf geen lid van een studentenvereniging.

idd je hebt echt verenigingen waar niks verplicht is en waar lid zijn niet zo veel voorstelt en je hebt verenigingen waar je je ziel echt verkoopt aan de vereniging

niet dat er meteen iets mis is met dat tweede als je daar blij van wordt

Begin er nou niet over :(

Volgende week weer al die nieuwe hommels in de binnenstad:(

Studievereniging goat.
Gewoon als je zin hebt chillen met redelijk like-minded mensen in plaats van omhooggevallen kut kakkertjes die denken dat ze stoer zijn en daarom denken dat ze het recht hebben om je te 'ontgroenen.' De t*ring daarmee. Had eens een verhaal gehoord van een studentenvereniging (kuch Vindicat, Groningen) waar tijdens de ontgroening een ouderejaars meeging met de feuten, als nepfeut, vervolgens begint een andere oudejaars (haar vriend) haar te betasten c.q. aan te randen en die feuten grepen niet in. Ze waren geslaagd omdat ze dus die ouderejaars gehoorzaamden of whatever. Nou als ik zoiets zie gebeuren dan sla ik die gozer zeker weten het hele pand door. Wat een trieste teringbende als je daar zo nodig bij wilt horen zeg. En dat moet dan 'de elite' zijn :roflol: :roflol:

Beter alleen lid zijn van een studievereniging voor korting op de boeken en voor de rest vijf jaar lang niet naar college gaan en uiteindelijk de uni uitlopen met een diploma.

Terug
Naar boven