- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
Enige wat ik kan vertellen is dat @Steensteen een beetje plakkerig was toen hij wakker werdwat heb jij gedaan met @Steensteen dat je dit zo goed weet?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enige wat ik kan vertellen is dat @Steensteen een beetje plakkerig was toen hij wakker werdwat heb jij gedaan met @Steensteen dat je dit zo goed weet?

Je gaat toch niet bij een studentenvereniging?

Jij? Misschien heb ik er dan een verkeerd beeld bij. Maar een maatje is lid van Albertus uit Groningen en dat is echt cringe, drie keer per week op z'n kut tent komen en een week lang een of andere ontgroening doorstaan

vereneging
Jij? Misschien heb ik er dan een verkeerd beeld bij. Maar een maatje is lid van Albertus uit Groningen en dat is echt cringe, drie keer per week op z'n kut tent komen en een week lang een of andere ontgroening doorstaan![]()
zit veel verschil tussen studentenverenigingen, maar Albertus is wel een paupertent ja. het stinkt er ook gewoon permanent naar kots.
ben zelf geen lid van een studentenvereniging.

Begin er nou niet over
Volgende week weer al die nieuwe hommels in de binnenstad![]()

RIP.
Fake gedoe, ben 1x binnen geweest bij zo'n locatie tijdens de introductie weken.
Nooit weer met hun achterlijke regeltjes wat je wel en niet mag doen..