- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
diabetes van melatonineDe diabetes zal hem in de loop ter tijd vanzelf straffen.
om de zoveel tijd krijg ik ook weer een shitload aan sms'jes en emails van de tandarts. ''het is weer tijd voor een afspraak''. durf na 2 jaar no contact ook niet meer te gaan eigenlijk![]()
zelden gaatjes gehad en nooit last van gebit eigenlijkGewoon gaan.
Neem het van iemand die een wortelkanaal ontsteking heeft gehad.
Ergste en irritanste pijn die ik ooit meegemaakt hebt.
zelden gaatjes gehad en nooit last van gebit eigenlijk
om de zoveel tijd krijg ik ook weer een shitload aan sms'jes en emails van de tandarts. ''het is weer tijd voor een afspraak''. durf na 2 jaar no contact ook niet meer te gaan eigenlijk![]()

laatst weer naar de tandarts geweest na 2 jaar, had daarvoor elk half jaar een afspraak.
"oh dat is ook al even geleden he"
bleek niets aan de hand te zijn en zei "tot over 2 jaar" konden ze niet echt waarderen![]()

Same here, nog nooit last gehad van m'n gebit. Maar na 2/3 jaar durf ik ook niet meer. Ook vind het zonde geldom de zoveel tijd krijg ik ook weer een shitload aan sms'jes en emails van de tandarts. ''het is weer tijd voor een afspraak''. durf na 2 jaar no contact ook niet meer te gaan eigenlijk![]()
ben wel nog gewoon verzekerd dus voor het geld hoef ik het niet te latenSame here, nog nooit last gehad van m'n gebit. Maar na 2/3 jaar durf ik ook niet meer. Ook vind het zonde geld
Same here, nog nooit last gehad van m'n gebit. Maar na 2/3 jaar durf ik ook niet meer. Ook vind het zonde geld
Hebben jullie dan geen last van tandsteen? Daarvan ga je uit je b**kes meuren man.
ik ben laatst ook 3 jaar no contact gegaanom de zoveel tijd krijg ik ook weer een shitload aan sms'jes en emails van de tandarts. ''het is weer tijd voor een afspraak''. durf na 2 jaar no contact ook niet meer te gaan eigenlijk![]()
en gaatjes?

had 1 gaatje, was ook mijn eerste gaatje ooiten gaatjes?
Hier ook 3 jaar no contact checkin in, de tandarts heeft me zelfs vanzelf uitgeschreven![]()