XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Die gaatjes boort mijn tandarts ook niet..

Ik kan ze ook zelf zien in de spiegel en voelen met tandenborstel.

Zijn meestal beetje grijs, en je kan voelen hoe de borstels van de tandeborstel er in gaan.

Maar mijn gebit is ook beyond slecht, 9/10 keer als hij zegt ' hier zit een beginnend gaatje' moet ik hem bij het volgende bezoek laten boren omdat het dan een echt gaatje is.

om de zoveel tijd krijg ik ook weer een shitload aan sms'jes en emails van de tandarts. ''het is weer tijd voor een afspraak''. durf na 2 jaar no contact ook niet meer te gaan eigenlijk :roflol:

om de zoveel tijd krijg ik ook weer een shitload aan sms'jes en emails van de tandarts. ''het is weer tijd voor een afspraak''. durf na 2 jaar no contact ook niet meer te gaan eigenlijk :roflol:

Gewoon gaan.
Neem het van iemand die een wortelkanaal ontsteking heeft gehad.

Ergste en irritanste pijn die ik ooit meegemaakt hebt.

laatst weer naar de tandarts geweest na 2 jaar, had daarvoor elk half jaar een afspraak.
"oh dat is ook al even geleden he"
bleek niets aan de hand te zijn en zei "tot over 2 jaar" konden ze niet echt waarderen:roflol:

Same here, nog nooit last gehad van m'n gebit. Maar na 2/3 jaar durf ik ook niet meer. Ook vind het zonde geld

verkouden

Same here, nog nooit last gehad van m'n gebit. Maar na 2/3 jaar durf ik ook niet meer. Ook vind het zonde geld

Misschien dat ik in november/december even ga voor een check up zodat ik nog mooi voor het nieuwe jaar een tandartsverzekering erbij kan nemen mocht er wat zijn

Hebben jullie dan geen last van tandsteen? Daarvan ga je uit je b**kes meuren man.

Terug
Naar boven