- Waardering
- 12.551
Ik krijg flashbacks naar de Basic fit van bij mij in de stad![]()
Daar mag ik ook niet meer komen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik krijg flashbacks naar de Basic fit van bij mij in de stad![]()

Anekdote?Ik krijg flashbacks naar de Basic fit van bij mij in de stad![]()
hier ben ik echt allergisch voorStudievereniging goat.
Gewoon als je zin hebt chillen met redelijk like-minded mensen in plaats van omhooggevallen kut kakkertjes die denken dat ze stoer zijn en daarom denken dat ze het recht hebben om je te 'ontgroenen.' De t*ring daarmee. Had eens een verhaal gehoord van een studentenvereniging (kuch Vindicat, Groningen) waar tijdens de ontgroening een ouderejaars meeging met de feuten, als nepfeut, vervolgens begint een andere oudejaars (haar vriend) haar te betasten c.q. aan te randen en die feuten grepen niet in. Ze waren geslaagd omdat ze dus die ouderejaars gehoorzaamden of whatever. Nou als ik zoiets zie gebeuren dan sla ik die gozer zeker weten het hele pand door. Wat een trieste teringbende als je daar zo nodig bij wilt horen zeg. En dat moet dan 'de elite' zijn![]()
![]()
Wat moet je al niet uitvreten om uit de Basic Fit verbannen te komen? 95% van het publiek is toch al tokkie.
*bunker zoeken*
Jij? Misschien heb ik er dan een verkeerd beeld bij. Maar een maatje is lid van Albertus uit Groningen en dat is echt cringe, drie keer per week op z'n kut tent komen en een week lang een of andere ontgroening doorstaan![]()

Studievereniging goat.
Gewoon als je zin hebt chillen met redelijk like-minded mensen in plaats van omhooggevallen kut kakkertjes
Beter alleen lid zijn van een studievereniging voor korting op de boeken en voor de rest vijf jaar lang niet naar college gaan en uiteindelijk de uni uitlopen met een diploma.
Die van mij was sowieso gratisbij introkamp met mijn zatte hasses blijkbaar geflirt met een meisje die de leiding van de studievereninging was (4/10). hierdoor 4 jaar lang gratis lid geweest van studievereniging.

Omdat je een e-statter en e-opgeleider en e-ge-leasebakker en e-boekenschrijvert bent. Ja, we hebben je wel door, Rapper Sjors.Die van mij was sowieso gratis
Tenminste. Ik heb nooit wat betaald.
Omdat je een e-statter en e-opgeleider en e-ge-leasebakker en e-boekenschrijvert bent. Ja, we hebben je wel door, Rapper Sjors.
Baaldag gehad. Vergeten dat het een feestdag was, dus geen winkels open, chronisch pijnprobleem dat weer opsteekt en weinig eetlust.
Omeletje vanavond was wel lekker, which is nice.

OLV Hemelvaart.
OLV Hemelvaart.
Wordt ook als Moederdag gevierd hier in Antwerpen.
...
Shit, Moederdag! Ik heb helemaal niet naar moeder gebeld!