broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leer hoe je met deze simpele website tot wel 15634,67 PER DAG VERDIENT
KLIK NU

Dan nog blijft €3000 per maand uitgeven te veel voor een hele hoop mensengezamenlijk inkomen? En hij heeft kinderen, dus dat tikt redelijk snel aan.
Maarja, de meeste hier zijn forever alone, dus die ken dat niet, een gezamenlijk inkomen.

ieder kind kost gemiddeld een ton eer die uit huis is
maar je krijgt er wel veel liefde voor terug![]()
Als je geluk hebt dan wordt je kind een succesvolle zakenman en kan je stoppen met werken voor je je pensioenleeftijd bereikt hebt. Als hij of zij een arme loser wordt, postnatale abortus dan.ieder kind kost gemiddeld een ton eer die uit huis is
ieder kind kost gemiddeld een ton eer die uit huis is

Iedereen ballin' 10k/day CEO.hier op DBB verdient iedereen minstens €6000 per maand
Als je geluk hebt dan wordt je kind een succesvolle zakenman en kan je stoppen met werken voor je je pensioenleeftijd bereikt hebt. Als hij of zij een arme loser wordt, postnatale abortus dan.
Ik wilde al geen kinderen, maar nu ik deze post lees ga ik gelijk een kruiwagen vol condooms bestellen.Ik geloof dat het inmiddels al twee ton per kind is.
Shit man, heftig... dat meisje van 17 uit Kampen door een asielzoeker?Te horen krijgen dat een meid die je kent verkracht is.
Nee iemand anders. Verkracht in haar slaap door een vriend van haar.Shit man, heftig... dat meisje van 17 uit Kampen door een asielzoeker?
Wtfff die gast is ziek.Nee iemand anders. Verkracht in haar slaap door een vriend van haar.
Zwaar ziek.