Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik wilde al geen kinderen, maar nu ik deze post lees ga ik gelijk een kruiwagen vol condooms bestellen.

Heh, das een betere investering ;)

Zwaar ziek.

Ik zou hem heel graag opzoeken zodat ik een eerste patient heb om te steriliseren, maar daar heeft niemand baat bij.

Mwoah. Het slachtoffer, jij, en mogelijk toekomstige slachtoffers die daardoor geen slachtoffer meer zullen zijn. In potentie dan he. Just sayin'.

OT: Kut geslapen vannacht. Geen idee waarom ook. Na t boksen was ik toch wel moe genoeg, dacht ik :P

Heh, das een betere investering ;)

Mwoah. Het slachtoffer, jij, en mogelijk toekomstige slachtoffers die daardoor geen slachtoffer meer zullen zijn. In potentie dan he. Just sayin'.
Wraak doet je uiteindelijk niet beter voelen.

>kut intro kamp en tutorgroep
>misselijk en hoofdpijn
>besluiten weg te gaan
>in een dorp dus 3 uur reistijd
>bus kwam niet opdagen dus 30 min moeten wachten voor de eerstvolgende bus
>hoofdpijn^max
>avondeten maken terwijl moe
>morgen werken

wtf is dit voor sourcery. Bied op wat op catawiki veilingen net voordat het kavel sluit. Vervolgens word het kavel verlengt en win ik dus niet meer.

>kut intro kamp en tutorgroep
>misselijk en hoofdpijn
>besluiten weg te gaan
>in een dorp dus 3 uur reistijd
>bus kwam niet opdagen dus 30 min moeten wachten voor de eerstvolgende bus
>hoofdpijn^max
>avondeten maken terwijl moe
>morgen werken

sterrukte meisie :( wat lastug allemaal

Ben ik nou gek of niet? Dit is toch bij lange na niet op diepte

8315ec7538.png

Ik zie wel de dieptewaarnemers staan aan de zijkant ja

heup onder knie terwijl der femur duidelijk niet eens horizontaal is "onderin"

wie was geometrie

het "vanuit deze hoek kan je het niet zien" argument word veel te vaak ten onpas gebruikt, soms kan je zelfs vanuit een iets minder gunstige hoek al zien dat het gewoon te hoog is.

zelfs vanaf deze hoek is te zien dat het niet eens op diepte is

hier dan een ander filmpje van een goede hoek, goed te zien dat de laatste reps niet op diepte zijn.
dit zouden de amerikanen zelfs afkeuren:roflol:

Hey rechtenstudenten (of -alumni). Mag een vrachtwagen de volledige breedte van een straat binnen de bebouwde kom blokkeren om een stikstoftank van een gebouw te vullen voor circa een half uur?

Wat moet dat moet

Terug
Naar boven