AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Eindelijk de foto's van het kamp bekeken en op de pc gezet. Zit amper een normale pic tussen, lijkt alsof we met een bende mentaal gehandicapten op stap waren :roflol:

Dan zou ik de volgende keer een ander soort kamp overwegen.

:trollfacex:

Holocaust Grapje
Too soon?

• Like
Waarderingen: mat
wilde vandaag lampje kopen bij de ikea want er was eentje kapot gegaan. Had wel gekeken waar de ikea zat maar wat een doolhof daar zeg. Op een gegeven moment geen zin meer in om te zoeken, was warm, zweette me kapot en had dorst. Toen maar naar huis gegaan zonder lampje.

wilde vandaag lampje kopen bij de ikea want er was eentje kapot gegaan. Had wel gekeken waar de ikea zat maar wat een doolhof daar zeg. Op een gegeven moment geen zin meer in om te zoeken, was warm, zweette me kapot en had dorst. Toen maar naar huis gegaan zonder lampje.

Goed verhaal, maar je had het best aan een medewerker kunnen vragen.

ohhh:o

een supermarkt verkoopt ook lampjes

wauw wat zijn brillenzaken awkward

Fucking hell komt er een hele hoop volk op ziekenbezoek voor pa moet ik die allemaal bedienen, en elke conversatie gaan altijd over autos, huizen, geld, werk, kinderen en vissen. Dat type kakvolk dat zichzelf overal wil grootpraten.

I don't give a flying duck en ik kan er niet weg.

Laatst bewerkt:
Fucking hell komt er een hele hoop volk op ziekenbezoek voor pa moet ik die allemaal bedienen, en elke conversatie gaan altijd over autos, huizen, geld, werk, kinderen en vissen. Dat type kakvolk dat zichzelf overal wil grootpraten.

I don't give a flying duck en ik kan er niet weg.

Gaat het al wat beter met je pa?

Bij de hema verkopen ze lampjes, gr
@basmca

-

Laatst bewerkt:
8====3~~~~

༼ノ◕ヮ◕༽ノ

ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ

ლ(ಠ益ಠლ)

Terug
Naar boven