Eindelijk de foto's van het kamp bekeken en op de pc gezet. Zit amper een normale pic tussen, lijkt alsof we met een bende mentaal gehandicapten op stap waren![]()
Dan zou ik de volgende keer een ander soort kamp overwegen.

Holocaust Grapje
Too soon?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eindelijk de foto's van het kamp bekeken en op de pc gezet. Zit amper een normale pic tussen, lijkt alsof we met een bende mentaal gehandicapten op stap waren![]()

Met de kiddo's van m'n leefgroep de Ardennen onveilig gemaakt.
Kan hier echt niets zeggen zonder commentaar te krijgen :'(

Waarom als profielfoto zo'n vage foto van Bas Rutten?
wilde vandaag lampje kopen bij de ikea want er was eentje kapot gegaan. Had wel gekeken waar de ikea zat maar wat een doolhof daar zeg. Op een gegeven moment geen zin meer in om te zoeken, was warm, zweette me kapot en had dorst. Toen maar naar huis gegaan zonder lampje.
Goed verhaal, maar je had het best aan een medewerker kunnen vragen.
of nou ja had hem wel kunnen vinden maar duurde me lang 

zijn wel speciale lampjes volgens mij. Kijk net op de kaart, moest nog maar 1 straat
nou ja andere keer dan maar

Fucking hell komt er een hele hoop volk op ziekenbezoek voor pa moet ik die allemaal bedienen, en elke conversatie gaan altijd over autos, huizen, geld, werk, kinderen en vissen. Dat type kakvolk dat zichzelf overal wil grootpraten.
I don't give a flying duck en ik kan er niet weg.
Bij de hema verkopen ze lampjes, grwilde vandaag lampje kopen bij de ikea want er was eentje kapot gegaan. Had wel gekeken waar de ikea zat maar wat een doolhof daar zeg. Op een gegeven moment geen zin meer in om te zoeken, was warm, zweette me kapot en had dorst. Toen maar naar huis gegaan zonder lampje.
8=3~