MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Eindelijk de foto's van het kamp bekeken en op de pc gezet. Zit amper een normale pic tussen, lijkt alsof we met een bende mentaal gehandicapten op stap waren :roflol:

ooooooooooooooowwwww :roflol:

true :(

mat is niet mentaal gehandicapt hij is metaal gehandicapt :rocker:

• Like
Waarderingen: mat
:rocker2:

Erger vind ik meer dat toontje erbij. @Eddine flashback all over again

Haha ik heb even deze hele pagina moeten bekijken om te snappen waarom je me tagt, maar ik vat hem. Was leuk toen. Deze squats zijn overigens wel ruim op diepte. Dat kon ik zo zien zonder het filmpje uberhaupt af te spelen. Wie dat niet ziet is gewoon een hater en heeft niet door dat sommige vrouwen gewoon erg lage en diepe heupen hebben.

ruim op diepte mn reet

wtf is dit voor sourcery. Bied op wat op catawiki veilingen net voordat het kavel sluit. Vervolgens word het kavel verlengt en win ik dus niet meer.l
Bruh ik zei toch dat catawiki vage shit is?
Hey rechtenstudenten (of -alumni). Mag een vrachtwagen de volledige breedte van een straat binnen de bebouwde kom blokkeren om een stikstoftank van een gebouw te vullen voor circa een half uur?
Denk je dat daar een wet over bestaat? Is veel te afhankelijk van de situatie. Daar moet een beschikking (besluit gericht op één persoon) over gemaakt worden door het bevoegde gemeenteorgaan. Vergelijkbaar met het organiseren van een straatfeest (en het daarmee blokkeren van de doorgang). De beschikking zal dan wel/niet toestemming geven of de vergunning verlenen.

Terug
Naar boven