- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
harde peren. Wat is dit, ik kan ze lang laten liggen als ik wil maar ze worden maar niet zachtNiet te eten dit
zit jij soms bij de spellingle7nesh
Afgaand op de taal die nu wordt uitgeslagen zijn we nu echt officieel van god los![]()
Afgaand op de taal die nu wordt uitgeslagen zijn we nu echt officieel van god los![]()
Dat zijn UW woorden, meneer Pastoor.
Als atheist schrijf ik god zonder hoofdletterrrrrrrrrrrr
Dat zijn UW woorden, meneer Pastoor.
Als atheist schrijf ik god zonder hoofdletterrrrrrrrrrrr
En gezien ik zowel kokhals van zwangere vrouwen als me irriteer aan babies, niet echt constructief gesprek.
Vraag me eerlijk gezegd af hoe je dat eigenlijk uitspreekt, 'madrielish'? Om welke reden staat daar god***domme een 3 ?!?!ma3lish. Goede spelling en grammatica is belangrijk.
Vraag me eerlijk gezegd af hoe je dat eigenlijk uitspreekt, 'madrielish'? Om welke reden staat daar god***domme een 3 ?!?!

Zondag voelde ik tijdens logpress een tikje in de onderrug, geen erg dacht ik en zondag verder ook geen last van gehad (niet meer of minder dan na een doorsnee strongman training).
Maandag bij het opstaan had ik ineens veel pijn en kon ik niet rechtop lopen. Gisteren was de pijn al een stuk verlicht na een flink stuk wandelen maar nog niet genoeg verminderd dat ik durfde te trainen.
In de spiegel zie je duidelijk dat de linkerkant boven de heup een stuk dikker is dan de rechterkant, het lijkt wel alsof mijn heup scheef staat oid.
Deze namiddag maar eens onder handen laten pakken door de Dbb fysio @DieNase
![]()