- Waardering
- 1.368
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker lanterfanten tot diep in de nacht en morgen chillen in het zonnetjete lang geknuffeld. nu tot diep in de nacht betoog schrijven voor deadline morgenvroeg

het feit dat jij morgen je huis uit gaat geeft al wel weer aan wie hier de echte winnaar islekker lanterfanten tot diep in de nacht en morgen chillen in het zonnetje![]()
Tijdens het knuffelen je zak nog geleegd of was het allemaal verloren tijd?te lang geknuffeld. nu tot diep in de nacht betoog schrijven voor deadline morgenvroeg
It wasn't me (topic van die troll chick)
Yes, it was me (kerel van z'n 4 kuurtjes, slotje op omdat TS de foto's verwijderde)
die keer mischien niet. Maar zie vandaag weer een paar topics die gewoon onnodig gesloten worden. Zonde dit. Kost het forum een hoop activiteit denk ik

Ik heb vandaag alleen topics verplaatst uit de 'Post je eigen artikels' sectie
Edit, topics worden trouwens ook nooit 'onnodig' gesloten.
pls rito

Rito pls
Ik heb alleen een hekel aan vrouwen die zwanger willen worden met ernstige erfelijke ziektes. Daar kots ik van, dat ze hun eigen ellende via de bloedlijn overdragen op toekomstige generaties.Ik kom al mijn exen tegen in de supermarkt de laatste tijd, en ze zitten allemaal vol of lopen met een buggy rondt.
En gezien ik zowel kokhals van zwangere vrouwen als me irriteer aan babies, niet echt constructief gesprek.
Ik heb alleen een hekel aan vrouwen die zwanger willen worden met ernstige erfelijke ziektes. Daar kots ik van, dat ze hun eigen ellende via de bloedlijn overdragen op toekomstige generaties.

als je een auto met een spoiler hebt hoor je hem ook als een pauper elke zaterdag met de hand te wassen
Kan gewoon door de wasstraat weer nu de spoiler er af ishoeft nu toch niet meerKan gewoon door de wasstraat weer nu de spoiler er af is