MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

dank je wel. de dood komt altijd onverwacht en het is altijd schrikken als het een naaste is. had er enkele weken geleden aan de feesttafel nog met zitten praten en nu weet je dat je die persoon nooit meer gaat zien. pfff... bizar
Idd, vorige week meegemaakt. Beste vriend zijn vader onverwachts gestorven... Samen op voetbal gezeten, dus kende zijn ouders.
Gewoon zomaar overleden, overdag niet zo goed dus op tijd naar huis gekomen en enkele uren later dood in de zetel.

Wellicht dat iemand het gezien heeft op het nieuws afgelopen maandagochtend, maar afgelopen zaterdag is er een 5-jarig jongetje overleden bij een ongeval in Schiedam. Maandagochtend kregen wij te horen dat het t zoontje was van een zeer naaste collega van me. Hij was zelf net in de VS geland op het moment dat hij het nieuws kreeg, met een andere naaste collega die gelukkig mee was. Morgen naar de begrafenis. This is gonna suck.
Dat moet aankomen voor hem...

Laatst bewerkt:
In lange tijd weer eens langs de mac. Twee meastro burgers en friet.
Nu al spijt van de kcal...

Idd, vorige week meegemaakt. Beste vriend zijn vader onverwachts gestorven... Samen op voetbal gezeten, veel bij elkaar thuis gezeten etc dus kende zijn ouders.
Gewoon zomaar overleden, overdag niet zo goed dus op tijd naar huis gekomen en enkele uren later dood in de zetel.

Dat moet aankomen voor hem...

Dat kun je wel zeggen. Ik heb hem zelf nog niet gezien, maar die collega die bij hem was op het moment dat ie het nieuws kreeg vertelde me vandeweek zn verhaal. Ik moet toegeven dat ik sindsdien toch wel regelmatig even erbij stilsta, zo heftig was het. Kan me echt niet voorstellen hoe hij zich moet voelen.

Sterkte!

Wellicht dat iemand het gezien heeft op het nieuws afgelopen maandagochtend, maar afgelopen zaterdag is er een 5-jarig jongetje overleden bij een ongeval in Schiedam. Maandagochtend kregen wij te horen dat het t zoontje was van een zeer naaste collega van me. Hij was zelf net in de VS geland op het moment dat hij het nieuws kreeg, met een andere naaste collega die gelukkig mee was. Morgen naar de begrafenis. This is gonna suck.
Damn, je kind verliezen is echt hard. Wens je niemand doen. Sterkte!

Dat kun je wel zeggen. Ik heb hem zelf nog niet gezien, maar die collega die bij hem was op het moment dat ie het nieuws kreeg vertelde me vandeweek zn verhaal. Ik moet toegeven dat ik sindsdien toch wel regelmatig even erbij stilsta, zo heftig was het. Kan me echt niet voorstellen hoe hij zich moet voelen.
Idd, hier hetzelfde! Zijn vader is/was even oud als de mijne. Mijn vader heeft een redelijk beweeglijke jeugd (weggaan, café gehad etc) gehad terwijl zijn vader in zijn leven zelfs (bijna) nooit alcohol gedronken heeft ed. Dan denk je wel eens van 'Oei, het kan snel gaan'. Ander slecht nieuws is ook dat hetgene wat is voorgevallen erfelijk kan zijn. Dus voor de kinderen is het nu allemaal ook nog afwachten en onderzoeken. Voorkomen zou niet gaan maar uitstellen wel...

"Trenhoest" op test deca :(:(

terug op dbb

Laatst bewerkt:
Vet gezwel op mn rechter glute. Zat nog wat olie in mn spuit, dus na een tip gelezen op dbb had ik het laatste restje olie verdunt met water om zo alles dus uit de spuit te krijgen. t*fus dit doet zeer:S:S :mad::mad:

9 boeken gekocht. kom thuis en zie dat ik 2 keer hetzelfde boek heb gekocht :roflol:

2 auto motoren kapot gemaakt op mijn werk :janken:

Terug
Naar boven