Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik ben sinds kort helemaal into "Fish Tycoon". Een virtueel aquarium waar je naar hartenlust kunt experimenten. Maar daar is geld voor nodig en dus moet je ook vissen verkopen. Allemaal leuk en aardig maar die poppetjes willen m'n laatste vis niet kopen. Wacht er al een uur op. Scherm is zoals beneden maar dan met enkele poppetjes die kijken kijken en nie kopen.... :mad:
Ndwuj_qq-1wyE0wWamHKRalcIOkk-168fJ-fzKtmsoyBb7PZCToRA4dRyZfk5AQ5mA=h900.jpg

Ik ben sinds kort helemaal into "Fish Tycoon". Een virtueel aquarium waar je naar hartenlust kunt experimenten. Maar daar is geld voor nodig en dus moet je ook vissen verkopen. Allemaal leuk en aardig maar die poppetjes willen m'n laatste vis niet kopen. Wacht er al een uur op. Scherm is zoals beneden maar dan met enkele poppetjes die kijken kijken en nie kopen.... :mad:
Ndwuj_qq-1wyE0wWamHKRalcIOkk-168fJ-fzKtmsoyBb7PZCToRA4dRyZfk5AQ5mA=h900.jpg

Proberen vriendjes te worden met enkele poppetjes en elkaars vissen kopen ? :dunno:

1 van mijn virtuele experimenten is zojuist overleden. Waarom dat is weet ik nog steeds niet. Species unknown, age 5, status: dead. Man, these things ask for A-lot. :roflol:

Die vis die niet verkocht werd heb ik zwanger gemaakt. Species: Twin-Fin Fruitfish. Status: Pregnant. Age: 102.
Lol, wachten wat er uit komt.

Ieder z'n ding zeker :roflol:

Op vrijdagavond trainen, never again

M'n hele virtuele aquarium is dood of stervende. En dit is op de easy mode.

knie stuk:sad:

vol gestoten tegen een metalen balk tijdens pull ups, je weet wanneer het een beste klap is al je een lap vel eraf slaat met een stomp object.
wordt weer een week niet squatten denk ik:cry:

vol gestoten tegen een metalen balk tijdens pull ups, je weet wanneer het een beste klap is al je een lap vel eraf slaat met een stomp object.
Ik squat al jaren niet en ben nog steeds super knap en beest

Misschien had je meer geluk met een andere naam :(

>net gegeten dus ik nam een kauwgompje
>zet lekker muziekje op van favo band
>headbangt een beetje tijdens intro

>kauwgom zit tegen de muur :roflol:

Did I hear boute herrie?

Terug
Naar boven