Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

slipte weg met de scooter omdat een mong**l van een politieagent geen voorrang verleende

Scooter.

Altijd min 1

Aah, lekker ouderwets 0 minuten slapen. Alweer een paar nachten heel slecht geslapen en deze nacht geheel overgeslagen. Begin me weer aardig vertiefd te voelen. Nu nog lekker 2 uurtjes plafondstaren voor de heerlijke werkdag weer begint. Can hardly wait.
Joepie!

Aah, lekker ouderwets 0 minuten slapen. Alweer een paar nachten heel slecht geslapen en deze nacht geheel overgeslagen. Begin me weer aardig vertiefd te voelen. Nu nog lekker 2 uurtjes plafondstaren voor de heerlijke werkdag weer begint. Can hardly wait.
Joepie!
+1 :sad:

Mensen die +1 zeggen maar niet liken.
:(

Joepie!

Enig idee van de oorzaak ?

Bang dat er een wilde Sanca onder zijn bed ligt :$

Mijn vriendin verteld serieus in de week nog dat ze vroeger als kind voor het slapen altijd onder bed keek voor monsters waarop ik zei dat nu het monster langs haar in bed ligt.

Kan dus zomaar weleens echt de oorzaak zijn :D

Mijn vriendin verteld serieus in de week nog dat ze vroeger als kind voor het slapen altijd onder bed keek voor monsters waarop ik zei dat nu het monster langs haar in bed ligt.

Kan dus zomaar weleens echt de oorzaak zijn :D

:roflol:

net gehoord dat een goeie vriend longkanker heeft... uitgezaaid in de lymfe... 33 bestralingen en 15 x chemo...net gestart en al 15 kg kwijt... :(

net gehoord dat een goeie vriend longkanker heeft... uitgezaaid in de lymfe... 33 bestralingen en 15 x chemo...net gestart en al 15 kg kwijt... :(

Sterkte man, longkanker is een van de meest kutkankers om te hebben, eens je symtomen krijgt is het al vergevorderd.

Zwaar beroerd resultaat van m'n deeltentamen recht terug. Zo beroerd dat het eigenlijk geen zin heeft om voor het tweede deel te gaan leren wat samen tot één cijfer lijdt :treuren:

Terug
Naar boven