- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Werd je achtervolgd omdat je hem net gejat had?slipte weg met de scooter omdat een mong**l van een politieagent geen voorrang verleende
slipte weg met de scooter omdat een mong**l van een politieagent geen voorrang verleende
+1Aah, lekker ouderwets 0 minuten slapen. Alweer een paar nachten heel slecht geslapen en deze nacht geheel overgeslagen. Begin me weer aardig vertiefd te voelen. Nu nog lekker 2 uurtjes plafondstaren voor de heerlijke werkdag weer begint. Can hardly wait.
Joepie!

Aah, lekker ouderwets 0 minuten slapen. Alweer een paar nachten heel slecht geslapen en deze nacht geheel overgeslagen. Begin me weer aardig vertiefd te voelen. Nu nog lekker 2 uurtjes plafondstaren voor de heerlijke werkdag weer begint. Can hardly wait.
Joepie!

Mijn vriendin verteld serieus in de week nog dat ze vroeger als kind voor het slapen altijd onder bed keek voor monsters waarop ik zei dat nu het monster langs haar in bed ligt.
Kan dus zomaar weleens echt de oorzaak zijn![]()

Mijn vriendin verteld serieus in de week nog dat ze vroeger als kind voor het slapen altijd onder bed keek voor monsters waarop ik zei dat nu het monster langs haar in bed ligt.
Kan dus zomaar weleens echt de oorzaak zijn![]()

net gehoord dat een goeie vriend longkanker heeft... uitgezaaid in de lymfe... 33 bestralingen en 15 x chemo...net gestart en al 15 kg kwijt...![]()
klote nieuws..net gehoord dat een goeie vriend longkanker heeft... uitgezaaid in de lymfe... 33 bestralingen en 15 x chemo...net gestart en al 15 kg kwijt...![]()