XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gewoon een 10 halen. Lijkt me sterk dat je een 1 gehaald zou hebben.
Ik had 11 van de 20 vragen fout. Deel 2 bestaat ook uit 20 meerkeuzevragen en van die 40 vragen samen mag ik maximaal 13 fout hebben. (zit dus nu al op 11) Daarbij is de stof van deel 2 ook nog een stuk moeilijker dan van deel 1.

Ik had 11 van de 20 vragen fout. Deel 2 bestaat ook uit 20 meerkeuzevragen en van die 40 vragen samen mag ik maximaal 13 fout hebben. (zit dus nu al op 11) Daarbij is de stof van deel 2 ook nog een stuk moeilijker dan van deel 1.
zullen we een sleepover houden en samen in onze pyamas huiswerk maken?

mijn splinternieuwe (bij 350 km ,gekregen met 178 km op de teller :p)en op mijn wensen ingerichte Opel Movano heeft binnen 2 dagen al kennis gemaakt met een paal ,

mijn werkgever was daar minder blij mee ,dat was een lange rit terug naar de zaak :roflol:

Verveel me de t*ring.
Pfff.:yawn:

Bangkok, Kuala Lumpur (Maleisië), Singapore en Sydney voor 599 euro geboekt:cool:

verkeerde topic:roflol:

vandaag niet gelukt om @TheWasp te ontlopen, ach ja toch lang volgehouden:p

-

Laatst bewerkt:
mijn splinternieuwe (bij 350 km ,gekregen met 178 km op de teller :p)en op mijn wensen ingerichte Opel Movano heeft binnen 2 dagen al kennis gemaakt met een paal ,

mijn werkgever was daar minder blij mee ,dat was een lange rit terug naar de zaak :roflol:
Hoe krijg je dat voor elkaar xD

Weer last van m'n rechterpols na een maand geen pijn gehad te hebben. CRINGEEEEEEEEEEEEEE

Denk dat ik nog nooit z'n kut nacht heb gehad.

Dat zeg je nu. Wacht maar tot de tren volledig is ingekickt. Dan willen alle vrouwen seks met je. Iedereen die je op straat passeert duwt een briefje van 100 in je hand. Je bent zo geil dat je 200 keer seks per dag wil/moet/gaat hebben (ja tweehonderd keer) Je eet de hele dag mac donalds (ook gratis omdat je aan de trenbolona acetato zit) en nog val je af. In fact, binnen 6 weken sta je op 4% bodyfat. Je delts en traps staan op knappen, je bicepvein lijkt verdomme een tuinslang. h**ren betalen jou om seks te hebben. Je komt niet meer aan werken toe, zoveel seks heb je. (hoeft ook niet want iedereen geeft je geld, door dat dere trenbolone) Je kaak transformeert als t ware. Je bent de manliest man op aarde. Daily changes in de spiegel. Je slaat iedereen op zn bek, je koopt een monstertruck en gaat full berserk in het verkeer. Je loopt door gepanserde deuren heen. eet een koe per dag en nog steeds heb je honger. Honger naar meer. Honger naar seks. Honger naar alles.

Dit doet tren met je jongen. Onthoudt dit goed!

Terug
Naar boven