Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Mijn tandpasta ontvreemd uit de badkamer :(
Daarnaast blijven de ouders van een huisgenoot waarschijnlijk langer inwonen. brb huisbaas inlichten. Er was al veel irritatie maar als dat zo blijft doorgaan :roflol:

Daarnaast blijven de ouders van een huisgenoot waarschijnlijk langer inwonen. brb huisbaas inlichten. Er was al veel irritatie maar als dat zo blijft doorgaan :roflol:
Wat, waarom moeten die ouders daar blijven wonen?

BeanWaitWhut_thumb%5B1%5D.png

Je had met halloween gewoon als spook verkleed moeten gaan en ter decoratie in de gang een brandend kruis.

Mijn hele lijf vol schaafwonden en bloeduitstortingen van de events training gisteren, het wordt steeds leuker met die zware bloedverdunners :(

Ondanks dat je sport heb je die nog steeds nodig?

Vorige maand was mijn bloed zelfs iets te dik en hebben ze de dagelijkse dosis verhoogt, ik moet deze voor de rest van mijn leven blijven nemen en maandelijks op controle blijven gaan.
Goed voor mijn gezondheid en zo maar het minste wat ik me stoot oid lig ik open.

Vorige maand was mijn bloed zelfs iets te dik en hebben ze de dagelijkse dosis verhoogt, ik moet deze voor de rest van mijn leven blijven nemen en maandelijks op controle blijven gaan.
Goed voor mijn gezondheid en zo maar het minste wat ik me stoot oid lig ik open.

Dagelijks Fragmin injects?

Levertoxisch of valt dat mee?

Wat, waarom moeten die ouders daar blijven wonen?
Begon met vakantie in Nederland vanuit Curaçao, toen een noodoplossing en daarna vast inwonend geworden. Nul communicatie van te voren erover geweest. En als er nu gevraagd wordt aan de zoon ( oorspronkelijke huisgenoot) van hoe het allemaal.precies zit en hoe lang het nog gaat duren is ie niet voor rede vatbaar. Stoor me er zelf niet erg aan omdat ik amper thuis ben maar voor de andere huisgenoten is het niet al te prettig.

Begon met vakantie in Nederland vanuit Curaçao, toen een noodoplossing en daarna vast inwonend geworden. Nul communicatie van te voren erover geweest. En als er nu gevraagd wordt aan de zoon ( oorspronkelijke huisgenoot) van hoe het allemaal.precies zit en hoe lang het nog gaat duren is ie niet voor rede vatbaar. Stoor me er zelf niet erg aan omdat ik amper thuis ben maar voor de andere huisgenoten is het niet al te prettig.

Lijkt wel een of andere goedkope soap man.

Lijkt wel een of andere goedkope soap man.
Als Lloyd nou overstapt op goedkope tandpasta naast zijn goedkope soap, dan kan hij het hele huis voorzien zonder daar financieel aan ten onder te gaan. Elmex is sowieso overpriced. Solidariteit <3

En je kunt niet door middel van iets anders deze dunner krijgen?

DBB ontruimingsploeg inschakelen.

Terug
Naar boven