- Waardering
- 1.368
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Dan krijg je een paar ecto's in een XXL-tanktop en 1 zalmbeer. Dat gaat toch niets uithalen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan krijg je een paar ecto's in een XXL-tanktop en 1 zalmbeer. Dat gaat toch niets uithalen?
En wat nou als ik kom?Dan krijg je een paar ecto's in een XXL-tanktop en 1 zalmbeer. Dat gaat toch niets uithalen?

Ook een pompoen uitgesneden?

Pa voor de vierde keer dit jaar opgenomen in het ziekenhuis in verband met z'n COPD.
Pa voor de vierde keer dit jaar opgenomen in het ziekenhuis in verband met z'n COPD.

Sterkte.Pa voor de vierde keer dit jaar opgenomen in het ziekenhuis in verband met z'n COPD.
was not een klote tijd ook..
hele vloer zeiknat overal glas....Sterkte.
Kom je bij de tandarts om een vulling te vervangen... loopt eerst 30 minuten uit.. kom je binnen....
U komt voor controle... uhm... nee... ik moest komen omdat u een vulling moest vervangen... oh... heb ik dat gezegd? Nee hoor is niet nodig... u kunt weer gaan
Pfff.. weg middag...was not een klote tijd ook..
Kom thuis.. pakt vaas met bloemen op.. breekt de vaas in 3 stukken..hele vloer zeiknat overal glas....
Gaat na gehaast eten naar EHBO les.. komt aan.. shit deur op slot en het bestuur heeft geen sleutel... gaat u maar weer naar huis..
Dat was de eerste vrije dag van mijn 2 weken vrij....Gaat lekker zo.
Nu ik dit zo zie... alles komt in drieen... dusssssss..... hopelijk was dit het!
Nee, een heerlijke provider? <3Twee woorden die iedereen zal herkennen zonder verdere toelichting:
KUT KPN!
Aiiii.. S7 toch? Had je geen hoesje en/of tempered glass protector erop?telefoon kapot laten vallen....
ga je schermrepatie googlen.
350-390 euro.
Aiiii.. S7 toch? Had je geen hoesje en/of tempered glass protector erop?
Ah je hebt de edge. Heb bewust de gewone S7 gekozen en niet de edge vanwege die reden... Zuur man.hoesje mocht niet baten
omdat edge scherm is het of screen protector of hoesje, kan niet beide.
ik heb in een vorig leven een groep kinderen vermoord ofzo mijn karma is kennelijk zo fucking slecht....
Ah je hebt de edge. Heb bewust de gewone S7 gekozen en niet de edge vanwege die reden... Zuur man.