XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

gisteren was je toch nog aant fappen en kakken tergelijk?

Wel veel eiwitten :)

Saaie stage..

10 euro kwijtgeraakt , doei 2 kg kipfilet

^ Goede sig.

10 euro kwijtgeraakt , doei 2 kg kipfilet

zat ik ooit eens aan de kassa moest net afrekenen bleek dat ik 20 euro kwijt was, schaamde me kapot. moest ik terug naar huis om een nieuw briefje te halen. later bleek hij gewoon in me voorzak te zitten.

inb4 cool story bro

schoolstress.

zat ik ooit eens aan de kassa moest net afrekenen bleek dat ik 20 euro kwijt was, schaamde me kapot. moest ik terug naar huis om een nieuw briefje te halen. later bleek hij gewoon in me voorzak te zitten.

inb4 cool story bro

Had ook zoiets, dacht dat ik pinpas niet bij me had want ik zag hem niet in het gebruikelijke vakje. Dus ik schaamde me kapot aan de kassa. Later bleek dat pinpas gewoon in andere vakje aan de achterkant zat xD

Had ook zoiets, dacht dat ik pinpas niet bij me had want ik zag hem niet in het gebruikelijke vakje. Dus ik schaamde me kapot aan de kassa. Later bleek dat pinpas gewoon in andere vakje aan de achterkant zat xD

:roflol: heb je het nog optijd gevonden? of alles aan de kant moeten leggen?

Dus; even een bestiging voor degene die het nog niet wist of overtuigd was,

Van Noxi Pro gaat je pik krimpen + zak. Ging douchen, dat filmpje van mack die chick had een grote clitoris dan mijn zaakje wtf.... Hopelijk is die snel weer de oude.

Trage kassa's bij de lidl en dan nog van die fosielen en andere mensen met een chromosoom afwijking die voor je staan in de rij en nog steeds niet doorhebben hoe het nieuwe pinnen werkt. Roid Rage Incoming.

Haal bij Lidl alleen avondeten en brood omdat het aan de overkant van de straat is. Voor al het andere echte krachtvoor fiets ik graag 15min naar de appie <3

Van Noxi Pro gaat je pik krimpen + zak. Ging douchen, dat filmpje van mack die chick had een grote clitoris dan mijn zaakje wtf.... Hopelijk is die snel weer de oude.

haha idd. Als ik dan naar de wc ff ga schrik ik echt :o:D

Geen last van, word alleen niet echt geil van vrouwen en filmpjes .. hmm en ik zweet me kapot

Ik geloof je niet.

Wou ik laatst ook doen om fking geil te worden voor 1 week training maar lukt me niet:( Vraag me af of het invloed heeft op je trainingen. :rolleyes:

Ik spaar meestal door de weeks voor het weekend lol, maarja ik heb dan ook een standby vriendin brah.

---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 18:25 ----------

Geen last van, word alleen niet echt geil van vrouwen en filmpjes .. hmm en ik zweet me kapot

Ja, ik ben benieuwd hoe het gaat kwa zweten nu het wat koeler begint te worden, afgelopen maanden heb ik me ook kapot gezweet, vanmiddag echt hard gegaan maar niet echt last van gehad ( gewoon normale zweet)

Ik spaar meestal door de weeks voor het weekend lol, maarja ik heb dan ook een standby vriendin brah.

---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 18:25 ----------

Ja, ik ben benieuwd hoe het gaat kwa zweten nu het wat koeler begint te worden, afgelopen maanden heb ik me ook kapot gezweet, vanmiddag echt hard gegaan maar niet echt last van gehad ( gewoon normale zweet)

Kom je dan niet sneller klaar omdat je fking geyl ben??? dat is ****ed up.
Neuken doe je zowieso als het een gat heeft, hoef je niet geil voor te zijn:rolleyes::p ( ga er van uit dat je bish wel cute is)

Kom je dan niet sneller klaar omdat je fking geyl ben??? dat is ****ed up.
Neuken doe je zowieso als het een gat heeft, hoef je niet geil voor te zijn:rolleyes::p ( ga er van uit dat je bish wel cute is)

het is geen 10 maar toch zeker een 7 mss wel een 8 anders was het geen vriendin hea hehehe.

Maarja Arydan, als je actief wordt bij de vrouwtjes gaat het iedere keer weer wat makkelijker tenzij er meer als 3-4weken tussen heeft gezeten dan is het fap fap spletter

Fuuuuuck m'n hele arm is verlamd door een verdomd Hepatitis B prikje.
Wijven kunnen niet mikken met die prikken!

Pfff vandaar dat wij de tools hebben gekregen en niet zij..

Terug
Naar boven