Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zat ik ooit eens aan de kassa moest net afrekenen bleek dat ik 20 euro kwijt was, schaamde me kapot. moest ik terug naar huis om een nieuw briefje te halen. later bleek hij gewoon in me voorzak te zitten.
inb4 cool story bro
Had ook zoiets, dacht dat ik pinpas niet bij me had want ik zag hem niet in het gebruikelijke vakje. Dus ik schaamde me kapot aan de kassa. Later bleek dat pinpas gewoon in andere vakje aan de achterkant zat xD
heb je het nog optijd gevonden? of alles aan de kant moeten leggen?Dus; even een bestiging voor degene die het nog niet wist of overtuigd was,
Van Noxi Pro gaat je pik krimpen + zak. Ging douchen, dat filmpje van mack die chick had een grote clitoris dan mijn zaakje wtf.... Hopelijk is die snel weer de oude.

Dus; even een bestiging voor degene die het nog niet wist of overtuigd was,
Van Noxi Pro gaat je pik krimpen + zak. Ging douchen, dat filmpje van mack die chick had een grote clitoris dan mijn zaakje wtf.... Hopelijk is die snel weer de oude.
Vraag me af of het invloed heeft op je trainingen. 
Ik geloof je niet.
Wou ik laatst ook doen om fking geil te worden voor 1 week training maar lukt me nietVraag me af of het invloed heeft op je trainingen.
![]()
Geen last van, word alleen niet echt geil van vrouwen en filmpjes .. hmm en ik zweet me kapot
Ik spaar meestal door de weeks voor het weekend lol, maarja ik heb dan ook een standby vriendin brah.
---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 18:25 ----------
Ja, ik ben benieuwd hoe het gaat kwa zweten nu het wat koeler begint te worden, afgelopen maanden heb ik me ook kapot gezweet, vanmiddag echt hard gegaan maar niet echt last van gehad ( gewoon normale zweet)
dat is ****ed up. 
( ga er van uit dat je bish wel cute is)Kom je dan niet sneller klaar omdat je fking geyl bendat is ****ed up.
Neuken doe je zowieso als het een gat heeft, hoef je niet geil voor te zijn( ga er van uit dat je bish wel cute is)