XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

D'r zit een wijf naast mij in de ub, die ziet er niet echt gezond uit. Blaft als een malle.
Als je ziek bent, ga toch thuis zitten uitzieken in plaats van mijn dag te verpesten.

Verrekte k*t!

whahaahaha arme jij je laat je dag toch niet verzieken door een ongezonde vrouw:P

whahaahaha arme jij je laat je dag toch niet verzieken door een ongezonde vrouw:P

Ben ook gelijk naar huis gegaan, geen zin meer om te studeren (hoe ongemakkelijk is het als iemand als een gek zit te hoesten en snuiten naast je :roflol:) ga wel lekker knallen in gym. Yeah buddy!

Ben ook gelijk naar huis gegaan, geen zin meer om te studeren (hoe ongemakkelijk is het als iemand als een gek zit te hoesten en snuiten naast je :roflol:) ga wel lekker knallen in gym. Yeah buddy!
:D Herkenbaar. Snap wel dat je er niets aan kan doen als je ziek bent, maar vind dat zo vies he. Ga lekker ergens anders zitten pruttelen.

---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 20:06 ----------

Als ik naar jou fotos kijk lijk je op een chickie man, ben jij ook echt een vrouw?

Je hebt m'n foto's gezien en twijfelt nog of ik wel echt een vrouw ben?

WTF ???

Ik twijfel ook nog, hmmm lastig, hmmm ja, hmmmm..
Nee ik weet het niet, sawry

Train al paar weken weer 's avonds en dat kost me tog wel 15minuten extra per training omdat het zo fking druk is! :fuu: (en dan ook nog is met ecto's)

Wat moet ik met chicks als ik een noxi-d*ck heb??? Ze mirin wel op me drijfnatte tshirt met hemd afdruk die eronder zit.:rolleyes::p

Haha, ik zweet me ook altijd helemaal de pokpleuris en heb een tiny thingy door de Noxi, maar je kan alsnog de eerste contacten leggen. Vraag wanneer ze weer gaan en zorg dan dat je geen noxi-weener hebt en knal ze in het zonnenbankhonk, wiehoeee

Haha, het ligt dus inderdaad aan m'n noxi .. fock hell ik zweet me kapot.. hoef geen cardio meer te doen :P

Eerste komt vanmorgen die t**fus bus niet opdagen.
Kom ik een uur later op school is mijn projectgroep al weg gegaan naar huis. Stelletje t**fus homos.

Dan zit ik aan een tafel met chicks. Trek me broodtrommel open met boterhammen met kip, kaas en ei. Niet zon best geur uiteraard. Kijken die wijfe me aan of ik een scheet hebt gelaten :rolleyes:. Maarja ik zij chill tis me brood haha.

Daarna zijn twee omega capsules in me tas geklapt en zit alles onder het vet.

Verdomme.

Nu net NOXI er ingetieft en maar gay schouder training afwerken.

Haha, ik zweet me ook altijd helemaal de pokpleuris en heb een tiny thingy door de Noxi, maar je kan alsnog de eerste contacten leggen. Vraag wanneer ze weer gaan en zorg dan dat je geen noxi-weener hebt en knal ze in het zonnenbankhonk, wiehoeee

We hebben geen zonnebank:( Wel sauna maar dat is een gescheiden:rolleyes::mad:

Wil vanavond eigelijk borst trainen, maar heb nog spierpijn in me schouders/triceps van gister gvd.... zal ik morgenvroeg gaan om nog harder te knallen of vanavond hmmm hmmm.........

Terug
Naar boven