MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.321
Moest s’nachts naar de wc. Wou gaan zitten maar mikte verkeerd...
Vol met m’n balzak op de rand van de toilet.
Gvd

• #100.323

Schizo is niet (echt) Multiple Personality Disorder, maar eerder alsof je brein naast jouw ego nog extra andere personages/input bevat. Je switched dus niet echt tussen verschillende persoonlijkheden, je krijgt(hallucineert) gewoon input van zaken die niet van "jou" komen.

Laatst bewerkt:
  • #100.325
Had mcflurry kapot gegooid op t hoofd van een chick, was ze sneller dan mij dus zat ik er ook onder :fuu:

• #100.326
Had mcflurry kapot gegooid op t hoofd van een chick, was ze sneller dan mij dus zat ik er ook onder :fuu:
'' chick''

IMG_3155-e1463505973311.jpg

• #100.327
Leip man zo ff random cjick of iemand wat je kent?
ik vind te rustig mcflirt gooien, geweld tegen vrouwe kan gewoon beter, probeer ens lever stootje, is grappig zien ze nie aankomen, ook zijn 90% niet hard bij abs dus kom je goed binne, dan gaan ze zitten en naar lucht happen, kan je lache ouwe je weet toch

• #100.330
Leip man zo ff random cjick of iemand wat je kent?
ik vind te rustig mcflirt gooien, geweld tegen vrouwe kan gewoon beter, probeer ens lever stootje, is grappig zien ze nie aankomen, ook zijn 90% niet hard bij abs dus kom je goed binne, dan gaan ze zitten en naar lucht happen, kan je lache ouwe je weet toch

:roflol: nee zusje van vriend van mij, ze was pauper vervelend dus dacht miss doet ze rusting als ze eten heeft

Begon ze mij onder te smeren terwijl op scooter zaten dus toen stopte ik om het af te pakken, rende ze weg en begint zo met dat lepeltje ijs te gooien, dus ik gooide mijn mcflurry naar haar toe waarna die op de zijkant van haar hoofd uiteen spatte resulterend in spectaculaire 'explosie' van ijs en m&m's.

Karma was een b*ch :trollface:

Ik sla ook geen chicks, ik heb een chick die chicks voor mij slaat jeweettoch

• #100.332
Wat een zinloze verspilling van Mc Flurry's :rolleyes:

• #100.333
Om het maar weer even naar de problemen van het echte leven te brengen:

hooikoorts, dat verpest mijn dag, mijn nacht, mijn hele leven. :scold:

• #100.334
Migraineaanval from hell.

• #100.335
Oma 99 jaar.. weer een tia gehad en nu longonsteking erbij... denk niet dat ze de 100 gaat halen in oktober :(

• #100.336
Midden van de avond op een bijna leeg stuk A15 68 km/h te hard geklokt, rijbewijs kwijt :(:(

• #100.337
Start zuurstof en sedatie oma... :(

• #100.339
Terug
Naar boven