- Waardering
- 6.179
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had wel eens dat die klep er nog op zat snachtsMoest s’nachts naar de wc. Wou gaan zitten maar mikte verkeerd...
Vol met m’n balzak op de rand van de toilet.
Gvd

Kusje er op?Moest s’nachts naar de wc. Wou gaan zitten maar mikte verkeerd...
Vol met m’n balzak op de rand van de toilet.
Gvd
'' chick''Had mcflurry kapot gegooid op t hoofd van een chick, was ze sneller dan mij dus zat ik er ook onder![]()
Leip man zo ff random cjick of iemand wat je kent?Had mcflurry kapot gegooid op t hoofd van een chick, was ze sneller dan mij dus zat ik er ook onder![]()
Dan ik.Had mcflurry kapot gegooid op t hoofd van een chick, was ze sneller dan mij dus zat ik er ook onder![]()
MallerdHad mcflurry kapot gegooid op t hoofd van een chick, was ze sneller dan mij dus zat ik er ook onder![]()

Leip man zo ff random cjick of iemand wat je kent?
ik vind te rustig mcflirt gooien, geweld tegen vrouwe kan gewoon beter, probeer ens lever stootje, is grappig zien ze nie aankomen, ook zijn 90% niet hard bij abs dus kom je goed binne, dan gaan ze zitten en naar lucht happen, kan je lache ouwe je weet toch
nee zusje van vriend van mij, ze was pauper vervelend dus dacht miss doet ze rusting als ze eten heeft 
bruh, gaat beetje verSterkte!
thnx

Voor nu al begonnen met zuurstof ... morfine start iets later... familie is nog op vakantie... oma wil afscheid nemen en ze komen zaterdag terug.Palliatieve sedatie maar wel zuurstof? Logic .. verpleeghuis?
Ellende zeg.