XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.281
Je kan het maar beter voor zijn. Stel je voor dat het daten serieuzer wordt, ze ondertussen bij de politie zit en op enig moment jouw naam door het systeem haalt. De "date" kan ook onderdeel zijn geweest van een stageopdracht.

Ze zit nog niet op politie opleiding, maar kwam er ook achter dat ze christelijk en thuiswonend is dus daar ga ik sowieso niet meer aan beginnen.

Begint vervolgens zo'n 17 jarig mokkeltje die haar ook kent beetje op haar te haten en beetje zichzelf te promoten.. Dus ik zeg zo genuanceerd en insinuerend dat ze een klein kind is en dat ze beter normaal doet want geen zin d'r nog mee in auto te nemen als ze zo doet, fck awkward.

Gwn t is soms echt net alsof ik kinderchocolade aan m'n kont heb zitten :o

• #100.282
Als je Nutella koopt....

• #100.284
Ze zit nog niet op politie opleiding, maar kwam er ook achter dat ze christelijk en thuiswonend is dus daar ga ik sowieso niet meer aan beginnen.

Begint vervolgens zo'n 17 jarig mokkeltje die haar ook kent beetje op haar te haten en beetje zichzelf te promoten.. Dus ik zeg zo genuanceerd en insinuerend dat ze een klein kind is en dat ze beter normaal doet want geen zin d'r nog mee in auto te nemen als ze zo doet, fck awkward.

Gwn t is soms echt net alsof ik kinderchocolade aan m'n kont heb zitten :o
Ik herinner me dat ik je teksten vroeger veel duidelijker waren. Verschrompeling van de hersenen?

• #100.286
  • #100.290
Wat wist je wel voorafgaand aan deze date?

D'r naam, leeftijd en dat ze lekker was. Moest shit terug brengen naar haar die een vriendin van mij in de auto had laten liggen :roflol: stelde ze voor om nog ergens eten te scoren, dus ik boek m gelijk naar de eerste beste supermarkt voor hamkaas croissantjes en energy.

Sad but true, ze had uur pauze :roflol:

en ze werkt bij supermarkt in de middel of nowhere

• #100.291
D'r naam, leeftijd en dat ze lekker was. Moest shit terug brengen naar haar die een vriendin van mij in de auto had laten liggen :roflol: stelde ze voor om nog ergens eten te scoren, dus ik boek m gelijk naar de eerste beste supermarkt voor hamkaas croissantjes en energy.

en ze werkt bij supermarkt in de middel of nowhere

Dus de 'date' was dat je hamkaas croissantjses en energy voor haar had gekocht toen je spullen moestn terugbrengen? :scratch:

ps hamkaas croissantjes en energy koop je als je 14 bent.

• #100.292
dus ik boek m gelijk naar de eerste beste supermarkt voor hamkaas croissantjes en energy.

:roflol:

giphy.gif

• #100.293
Dus de 'date' was dat je hamkaas croissantjses en energy voor haar had gekocht toen je spullen moestn terugbrengen? :scratch:

ps hamkaas croissantjes en energy koop je als je 14 bent.

Nee had m'n eigen eten gehaald, zij krijgt gwn budget van supermarkt :roflol:

Ja moest d'r shirtje terug brengen dus toen vroeg ze of ook uur kon dan hoefde ze niet naar huis.

Blijkbaar vond zij t wel geslaagd want ze stond gwn bij m'n auto te wachtten omdat ze ook mee Zwolle wilde, kut groepschats Zit ze beetje te zeiken dat ik m'n gordel om moest doen, mag toch lekker zelf weten of ik dood wil gaan als ongeluk krijg, onniettan.

• #100.294
Volgens mij gaat het langzaam bergafwaarts met je iEcto. Ik heb je in betere sferen gekend, kijk je wel uit dat je niet verder afglijdt? Voor zover mogelijk..

• #100.295
Het is ook niet meer zo grappig, maar het zal wel aan mij liggen :( Misschien verwacht ik ook steeds meer en meer na alle fantastische verhalen, ik weet het ook niet.

• #100.296
Geen gordel? Wtf:o.

• #100.298
Psychische degeneratie is exponentieel?

Terug
Naar boven