XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.001
Thanks guys!

Man, balen @Sanca. Veel sterkte er mee, hopen dat je snel weer aan de beterende hand bent. :(
Hoor je nog wel bij de club van 30?
Ik hoop het ook, ik merkte net op de training dat ik ook weer lekker kortademig ben geworden door die shit terwijl de conditie net weer de goede kant op ging, ging ook een paar keer bijna out bij boybands gewichten op de log :o
Het is ook niet echt chill als collega's komen vragen wat die bizarre vlekken zijn in mijn gezicht :(

Ik ben dan maar op eigen houtje weer begonnen met Medrol te slikken, gisteren 32mg, vandaag 20mg en nu ga ik weer gelijk afbouwen met 16/8/4mg, hopelijk brengt het iets op want ik slik dat liever niet te lang, eer mijn lichaam zelf geen cortisone meer aanmaakt...
Volgende week moet ik langs voor opvolging bij de reumatoloog, ik ben benieuwd wat ze daar gaan zeggen.

De bovenste abs worden stilaan weer zichtbaar, bah :P

• #101.002
Thanks guys!

Ik hoop het ook, ik merkte net op de training dat ik ook weer lekker kortademig ben geworden door die shit terwijl de conditie net weer de goede kant op ging, ging ook een paar keer bijna out bij boybands gewichten op de log :o
Het is ook niet echt chill als collega's komen vragen wat die bizarre vlekken zijn in mijn gezicht :(

Ik ben dan maar op eigen houtje weer begonnen met Medrol te slikken, gisteren 32mg, vandaag 20mg en nu ga ik weer gelijk afbouwen met 16/8/4mg, hopelijk brengt het iets op want ik slik dat liever niet te lang, eer mijn lichaam zelf geen cortisone meer aanmaakt...
Volgende week moet ik langs voor opvolging bij de reumatoloog, ik ben benieuwd wat ze daar gaan zeggen.

De bovenste abs worden stilaan weer zichtbaar, bah :P

Zoooooo 2017 abs....

• #101.003
Een week gestopt met cortisone en weer een lupus opstoot, bw gekelderd naar een schamele 97,8kg (gewichtsverlies is 1 van de symptomen), weer een wedstrijdvoorbereiding dat in het water valt?!

Lol ik weeg soms 4 kilo minder na een avondje uitgaan, zou je er niet heel druk om maken.. t is niet alsof je niet een paar kilo kan missen :trollface:

• #101.004
Lol ik weeg soms 4 kilo minder na een avondje uitgaan, zou je er niet heel druk om maken.. t is niet alsof je niet een paar kilo kan missen :trollface:
Ik gebruik geen pep :roflol:

Ik ben nu alweer terug 99.9kg (na toiletbezoek), nog maar 0.1kg te gaan om geen vrouw meer te zijn :D

Als je gewoon goed eet en toch afvalt, is nooit goed hé... en voor Vlaanderen (8 juli) mag ik 105kg wegen in mijn klasse en elke kilo is dan meegenomen, zeker voor bij de truckpull ;)

• #101.005

Ik ben nu alweer terug 99.9kg (na toiletbezoek), nog maar 0.1kg te gaan om geen vrouw meer te zijn :D

Als je gewoon goed eet en toch afvalt, is nooit goed hé... en voor Vlaanderen (8 juli) mag ik 105kg wegen in mijn klasse en elke kilo is dan meegenomen, zeker voor bij de truckpull ;)

Ja vertel mij wat ik viel een kilo af toen week gemiddeld 3000 kcal at :roflol:

Pfoe dus je moet nog 5 kilo er bij vreten?

• #101.006
Ja vertel mij wat ik viel een kilo af toen week gemiddeld 3000 kcal at :roflol:

Pfoe dus je moet nog 5 kilo er bij vreten?
Tijdje terug zat ik op104kg (begin van het jaar 106), dus als mijn lichaam zich nu recupereerd moet ik wel even in de gaten houden dat ik dan niet teveel ga wegen :roflol:

• #101.010

OOOOO, dus ik kan gewoon doorbulken naar 99 en nog steeds vrouwelijk zijn :D If I had only known before :roflol:

• #101.015
I keep my mouth shut :angstig::angstig::angstig:

• #101.020
Terug
Naar boven