Sanca Saxon
Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Training
50.000 likes
50 media-items
50.000 berichten
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 71.488
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 1%
Thanks guys!

Het is ook niet echt chill als collega's komen vragen wat die bizarre vlekken zijn in mijn gezicht
Ik ben dan maar op eigen houtje weer begonnen met Medrol te slikken, gisteren 32mg, vandaag 20mg en nu ga ik weer gelijk afbouwen met 16/8/4mg, hopelijk brengt het iets op want ik slik dat liever niet te lang, eer mijn lichaam zelf geen cortisone meer aanmaakt...
Volgende week moet ik langs voor opvolging bij de reumatoloog, ik ben benieuwd wat ze daar gaan zeggen.
De bovenste abs worden stilaan weer zichtbaar, bah
Ik hoop het ook, ik merkte net op de training dat ik ook weer lekker kortademig ben geworden door die shit terwijl de conditie net weer de goede kant op ging, ging ook een paar keer bijna out bij boybands gewichten op de logMan, balen @Sanca. Veel sterkte er mee, hopen dat je snel weer aan de beterende hand bent.
Hoor je nog wel bij de club van 30?

Het is ook niet echt chill als collega's komen vragen wat die bizarre vlekken zijn in mijn gezicht

Ik ben dan maar op eigen houtje weer begonnen met Medrol te slikken, gisteren 32mg, vandaag 20mg en nu ga ik weer gelijk afbouwen met 16/8/4mg, hopelijk brengt het iets op want ik slik dat liever niet te lang, eer mijn lichaam zelf geen cortisone meer aanmaakt...
Volgende week moet ik langs voor opvolging bij de reumatoloog, ik ben benieuwd wat ze daar gaan zeggen.
De bovenste abs worden stilaan weer zichtbaar, bah

Jij durft.............