Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.961
Voor de deur als in publieke parkeerplaats die voor jullie huis ligt of echt op jullie terrein?

Het is geen publieke parkeerplaats het is een stoep, iedereen heeft hier een oprit.

Ik moet de heg nog knippen en dat ding staat gewoon fucking half in de heg.

• #100.965
Het zal bezoek van 1 van je buren zijn. ;)

• #100.966
Het zal bezoek van 1 van je buren zijn. ;)

Die hebben beide een lege oprit en de overburen hebben de stoep ook leeg.

Dus het is gewoon een asociale tokkie, kon geen sleepkabel vinden dus een vriend van mij komt zo met pickup truck. 100 meter verder kan dat ding ook op de stoep staan zonder dat die voor een huis staat.

Ik ben dan wel zo lief om ze te laten zien hoe t wel moet.

• #100.967
of je stelt je aan.

• Like
Waarderingen: 040B
  • #100.969
Dan doe je dat toch voor een keertje...t is echt niet zo dat er elke dag vanaf nu een auto voor je deur staat. Als je nog eens een irritante pisvlek hebt , dan klaagt die je ook nog eens aan voor t wegslepen van je auto en dan hang jij.

snap echt wel dat het irritant is , maar met jouw oplossingen naai je jezelf alleen maar.

• #100.971
Dan doe je dat toch voor een keertje...t is echt niet zo dat er elke dag vanaf nu een auto voor je deur staat. Als je nog eens een irritante pisvlek hebt , dan klaagt die je ook nog eens aan voor t wegslepen van je auto en dan hang jij.

Waarom wil die me aanklagen? Dat ding mag daar wettelijk gezien niet eens staan.

Ik maak gewoon ruimte vrij omdat ik de heg moet knippen, niks meer niks minder.

• #100.973
Haha. Foto :D

• #100.974
dan alsnog kun je niet zomaar een auto wegslepen...probeer jij maar eens schade te verantwoorden of te bewijzen geen schade te gemaakt hebben als de betrokkene dat wel beweert.

• #100.975
Kun je anders niet al het blad op de auto gooien? Camo auto.

• #100.977
Bewijs maar eens dat zyx-ie het heeft gedaan. Tenzij betrapt met sleepkabel in zijn hand nog.

• #100.979
Bewijs maar eens dat zyx-ie het heeft gedaan. Tenzij betrapt met sleepkabel in zijn hand nog.

Wat voor schade moet er ontstaan als je hem weg trekt aan het sleepoog?

En die auto is nog geen 1000 euro waard dus als dat met foto in de krant komt betaal ik met liefde die 1000 euro. Heb die toch bespaard omdat ik geen nieuwe automaat hoef te halen, kan ik dr ook wat leuks mee doen :roflol:

• #100.980
Jullie hebben me trouwens wel aan het nadenken gezet, ik ga boven eens kijken of de camera van pa er ligt.

Zet ik gewoon een auto er voor en een auto er achter op 1 cm afstand, kijken hoe die dan weg komt :roflol:

Terug
Naar boven