- Waardering
- 21.437
Nee dat is Marjolein46.
met Jonko in haar buik
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee dat is Marjolein46.
Iemand met grotere armen dan mijn benen. Ontspannen en aangespannen overigens dezelfde afmeting. Metertje of 2 omvang?
![]()
Oh my god, i am so massive. I am soooo massive. I am huge bro. Look at these arms man. So massive.

Lach maar, ze is wel buffer dan 99% van dit forum...![]()

Een powerlifter kan dit wel hebben. Die hebben immers een dikke huid.

Iemand met grotere armen dan mijn benen. Ontspannen en aangespannen overigens dezelfde afmeting. Metertje of 2 omvang?
![]()
Nog steeds aan het wachten, Pun is 3,5u geleden opgehaald voor operatie.... duurt lang![]()
Veel beterschap voor hem! Doet hij nog mee aan de contest dan?

Gadverdamme wat walgelijk.Iemand met grotere armen dan mijn benen. Ontspannen en aangespannen overigens dezelfde afmeting. Metertje of 2 omvang?
![]()
Ik ben hier aan het duimen. Post je een berichtje zodra je iets weet?
Sterkte!
Veel beterschap voor hem! Doet hij nog mee aan de contest dan?
zonde om dan de handdoek in de ring te gooien.. misschien niet de shape die hij voor ogen had of zonder hernia had kunnen bereiken, maarja dat is dan niet anders..Alles is goed gegaan! Nog een beetje high van de ketamine, maar alive and walking!
Thanks! Hij doet idd mee! Hij heeft zich de eerste weken keihard ingezet met een hernia als gevolgzonde om dan de handdoek in de ring te gooien.. misschien niet de shape die hij voor ogen had of zonder hernia had kunnen bereiken, maarja dat is dan niet anders..
Wel veel ongelukjes op het werk. Wellicht de whiskey toch voor thuis bewaren.
Alles is goed gegaan! Nog een beetje high van de ketamine, maar alive and walking!
Thanks! Hij doet idd mee! Hij heeft zich de eerste weken keihard ingezet met een hernia als gevolgzonde om dan de handdoek in de ring te gooien.. misschien niet de shape die hij voor ogen had of zonder hernia had kunnen bereiken, maarja dat is dan niet anders..