XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.281
Nee dat is Marjolein46.
met Jonko in haar buik

xkd8S04l.jpg

• #101.282
Water in het zwembad komt zo’n 12cm hoger te staan, weet niet of een VP hoger kan zijn dan 100%?

• #101.287
Nog steeds aan het wachten, Pun is 3,5u geleden opgehaald voor operatie.... duurt lang :(

• #101.288
Ik ben hier aan het duimen. Post je een berichtje zodra je iets weet?

Sterkte!

• #101.289
Politie die tof doet met nieuwe wapenstok, denk dat moet toch wat speciaals zijn.

Is t gewoon een normale ploertendoder :roflol:

• #101.292
Bustickets woo hah gecanceled :):):):):):)

• #101.297
Ik ben hier aan het duimen. Post je een berichtje zodra je iets weet?

Sterkte!

Alles is goed gegaan! Nog een beetje high van de ketamine, maar alive and walking!

Veel beterschap voor hem! Doet hij nog mee aan de contest dan?

Thanks! Hij doet idd mee! Hij heeft zich de eerste weken keihard ingezet met een hernia als gevolg :roflol: zonde om dan de handdoek in de ring te gooien.. misschien niet de shape die hij voor ogen had of zonder hernia had kunnen bereiken, maarja dat is dan niet anders..

• #101.298
Alles is goed gegaan! Nog een beetje high van de ketamine, maar alive and walking!

Thanks! Hij doet idd mee! Hij heeft zich de eerste weken keihard ingezet met een hernia als gevolg :roflol: zonde om dan de handdoek in de ring te gooien.. misschien niet de shape die hij voor ogen had of zonder hernia had kunnen bereiken, maarja dat is dan niet anders..

Dat was vroeger een zondag ochtend voor @Punjab

Gelukkig is alles goed gegaan.

• #101.300

Keta is toch voor paarden en andere grote beeste...

Aah ik snap m :p

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven