ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Inb4 @Kathlinoo voor het einde van het jaar slachtoffer is?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb een vriend hoor :')Inb4 @Kathlinoo voor het einde van het jaar slachtoffer is?
Na 4 jaar gaat dat al wat moeilijker

Ga nog wat sigaretten naar je arme hond gooien ofzoIk wilde zeggen:
Je eet toch ook niet elke dag andijvie?
Maar toen dacht ik aan je eet foto's![]()
Ga nog wat sigaretten naar je arme hond gooien ofzo
ik raak haar toch nietBen ik de enige die het vreemd vind dat @Kathlinoo zit te snapchatten met xzyziwizzi maar dan hier wel wat stoer tegen hem komt doen

Je zal maar de vriend zijn van een vegan die met een pedofiel flirtNiet alleen is het vreemd...Het is ook nog eens heel annoying dat wij door die berichten heen moeten scrollen om de rest te kunnen lezen. Daar is de PB voor uitgevonden, stelletje geile pubers!![]()

Als je het nog niet door had, ze is een vrij uniek persoon.Ben ik de enige die het vreemd vind dat @Kathlinoo zit te snapchatten met xzyziwizzi maar dan hier wel wat stoer tegen hem komt doen

Inderdaad, ongeloofwaardig en ook naast de kwestie, hoe kom je erbij om zo iemand jouw contactgegevens te geven

Heeft mijn nummer al een aantal maanden voordat ik alles gelezen had hier xD "Kende" die nog van 4.5j geleden.Inderdaad, ongeloofwaardig en ook naast de kwestie, hoe kom je erbij om zo iemand jouw contactgegevens te geven![]()
Zat hier toen ook al op dbb gewoon.
Hij parkeert gewoon tegenover je huis bij een vriend hoor en dan ga je mee in de kofferbak van zijn polo terwijl hij met 200km/u in een 30 wijk rijdt.Heb hem nog nooit in m'n leven gezien en ben ik ook echt niet van plan.