XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

nog mensen die hun dag verpest willen hebben?
dan maak ik zo ff een foto van mij in een maat L armani hempje;P

( niet serieus trouwens, wacht nog steeds tot ik ripped genoeg ben om hem te dragen haha) aangezien hij heel laag valt, ( halverwege me borst beginnen die straps al)

Dat jij dat aan kan met 1m91 verbaasd me. Bij maat L van Armani is m'n halve rug ontbloot en 'n stukje buik (als ik me er uberhaupt in krijg)

wtf meen je niet :S? Hoe??

??!??

Ging een stukje rennen met de honden. Toen ik achterwaarts ging lopen om te te kijken waar ze bleven (:o) struikelde ik over een opstaande tegel. Ving me op met m'n handen, maar m'n rechter arm schoot door en draaide zeg maar 90 graden achteruit, en toen was het *plop* :o

****ing last van me maag door me nieuwe bulk schema, volop aan de schijt!! Eet zo'n 400gram brinta per dag, misschien dat dat het is:rolleyes:

wat je uitschijt opeten is gezond voor je. net zoals pinda kaas toch beetje het zelfde he

Dat jij dat aan kan met 1m91 verbaasd me. Bij maat L van Armani is m'n halve rug ontbloot en 'n stukje buik (als ik me er uberhaupt in krijg)

dat dacht ik zelf ook al, was in lloret de mar en was zo ongeveer het enige winkeltje met echte kleding( weet ik 100% zeker hah heb authentication code enz erbij;p)

liet ze iets zien, ik zo nee ik wil die en dan xl , zij zoeken en zoeken na 5min toch erachter dat er alleen maar l nog was, naja ik passen en moet zeggen dat het eigelijk net een ietwat strakkere xl van een normaal merk is.
alleen omdat ie zo laag uitvalt wil ik nog ietsje meer ripped worden hah\

400gram brinta? 1.5 pak per dag ? heaaa;O dat kan toch niet haha

ripped? je zit op 16% lol... ga gewoon naar de 12%, is een mooi percentage

dat dacht ik zelf ook al, was in lloret de mar en was zo ongeveer het enige winkeltje met echte kleding( weet ik 100% zeker hah heb authentication code enz erbij;p)

liet ze iets zien, ik zo nee ik wil die en dan xl , zij zoeken en zoeken na 5min toch erachter dat er alleen maar l nog was, naja ik passen en moet zeggen dat het eigelijk net een ietwat strakkere xl van een normaal merk is.
alleen omdat ie zo laag uitvalt wil ik nog ietsje meer ripped worden hah\

400gram brinta? 1.5 pak per dag ? heaaa;O dat kan toch niet haha

Ik weet niet wat voor brinta jij hebt maar bij mij zit er 500gram in het pak:)

Faurk, er zostraks achter gekomen door de fysio dat m'n rug overbelast is .. damn, dan word een tijdje minder hard knallen in de gym.. tijd voor een cut maybe :?: :)

Sterkte bro! Hoe heeft hij dat vastgesteld dan?

Aantal vragen, en een paar blauwe plekken op m'n rug, vooroverbuigingen waaraan te zien was dat een paar botten niet helemaal lekker stonden.. en eigen gevoel mjah, doe het nu wel even rustig :)

ninja: En de foto die een tijdje geleden gemaakt is in het ziekenhuis was ook al wel een beetje te constateren

welkome to the club browski

Teh ****, ****ing awkward als je thuis shirt-less aan het trainen bent, en je zusje vraagt ''of ze even mee mag kijken'' -.-

fu.

anders zeg je ja je mag mee kijken als ik een keer mag mee kijken terwijl jij iets indrasthing aan t doen bent

Jordy...
Bij je eigen zusje............

ben je al door je fysio verkracht jordy?

ripped? je zit op 16% lol... ga gewoon naar de 12%, is een mooi percentage

als ik ietsje zeg bedoel ik ook niet dat ik 2kg wil verliezen hea, alles beetje in verhouding plaatsen, en aangezien ik net de 3e dag van men cut met epi in ga denk ik dat je over 4 weken pas moet gaan praten:D

en @ train , k heb altyd van dat andere daar zit wel 200gram ofzo in, hmm 7 granen ontbijt ( rip off ook 80% volkoren tarwe , rijst/rogge etc allemaal maar 2%)

Terug
Naar boven