Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

alweer k*t rijles gehad, zit nu op de 9e en dacht er 10 nodig te hebben whaha, dacht ik hem in z'n 1 te hebben staan bij het stoplicht had ik hem in z'n achteruit gezet lol gelukkig niemand geraakt maar toch was wel wtf moment v/d dag

hahahaha lijkt me echt lache om te zien. Ik had zelf gisteren 2 uur achter elkaar maar het 2e uur werd ik een beetje laks, liet hem een paar keer afslaan:o o.a. doordat ik hem in zijn 3 had staan ipv 1

hehehe, naar een halfuur heb ik eigelijk al geen zin meer omdat hij continu rechts zegt, dooie hoek etc etc...

Had liever me 1e instructrice maar helaas heeft me gezet op een andere.

Heb trouwens ook zwaar harde spierpijn in me borst en kuiten, gister toch effectief geweest ondanks k*t training.

wil steeds mijn orgasme uitstellen, kom ik elke keer zo heel lullig klaar. :fuu:

moet het huis schoonmaken :'(

Gelukkig is mijn hoofdpijn deels voorbij. ik ga nooit meer zoveel uitslapen wanneer ik het niet nodig heb!

Wat maakte mijn dag goed: geld binnen, lekkere spierpijn in mijn chest en zometeen weer trainen!

wil steeds mijn orgasme uitstellen, kom ik elke keer zo heel lullig klaar. :fuu:

Lol, misschien iets teveel info.
Maar I know the feeling brah.

:p

Wat mijn dag verpest:
M'n pa is weer naar de klote en loopt agressief te doen, zo'n zin om hem een bonk te geven hè, mong**l dat die is..

Hehe ik had mijn pa 3 weken nie gesproken na een ruzie, gister had hij het met me goed gemaakt :) We gaan skydiven dit weekend (srs)

Zeker weten :)

Wingsuits, damn, dat vind ik ook echt leip!

Voor de tweede dag op rij zeiknat geregend, :fuu: herfst

verslapen tot 7u savonds

Gisteren avond mc do gegeten 11u00 ofzo, dan een uur of 2 later alles weer uitgekots voelde me rete slecht.. daarna als ik thuis kwam voor het slapen gaan 500gr kwark gegeten. :hedbang: Hell yeah, hardcore :roflol:

respect, ik herken me er overigens wel in, na een avond stappen + kebab thuis toch nog even die night protein wegwerken met je dronken kop, lekker schiften ghehe

Terug
Naar boven