Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
meestal als ik niet in slaap kan vallen ga ik altijd ff bicep curlen in me slaapkamer
aanrader!
broeder van sniper x?
@ hoody ' Waar zit je dan ? "
Denk dat er geen betere oefening is voor de lats dan breed optrekken, voelt zo lekker like an orgasm.Ja 75 moet ik zo appart gewichtje erbij doen, gaat van 5- 10 - 17 - 23 - 33 etc 63 - 73 - 83 tot 133 dacht ik. Kan wel beginnen met lat pulldown en meteen voor die 83 gaan, maar dan lukt me chin niet meer goed. Pak wel zo wijd mogelijk en zonder straps/handschoenen, lats wil ik iets groter hebben.
Mijn max met cable lat pulldown(wide grip) is 6x 120KG, ik schiet dan ook altijd naar boven, op eind van set![]()

Denk dat er geen betere oefening is voor de lats dan breed optrekken, voelt zo lekker like an orgasm.
Wat bedoel je? Wij hebben zo'n been houder die op je benen drukt ofzo, als je zwaarder tilt dan je eige bw, zodat je niet de lucht in schiet.
Denk dat er geen betere oefening is voor de lats dan breed optrekken, voelt zo lekker like an orgasm.
Die zie ik vaker mensen doen ja, moet ik ook maar eens pakken volgende week. Zie ook vaak mensen met een lat pull down stang breed pakkende triceps push down doen snap je wat ik bedoel?Sindskort pak ik ook low cable pull ins met wide grip (zelfde stang waarmee je lat pull pakt)
deze dus:
![]()
maar dan wide grip
Die zie ik vaker mensen doen ja, moet ik ook maar eens pakken volgende week. Zie ook vaak mensen met een lat pull down stang breed pakkende triceps push down doen snap je wat ik bedoel?
Wij hebben echt zo'n sportschool, waar veel van die gasjes zitten, die het stoer vinden om andere boos aan te zitten gapen, bah.
broeder van sniper x?
@ hoody ' Waar zit je dan ? "