MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

vanavond vroeg naar bed, vanmorgen vergeten te gaan trainen nog steeds zwaar harde spierpijn in kuiten van 5minuten warm lopen lol, (3dagen geleden nu dacht ik)

meestal als ik niet in slaap kan vallen ga ik altijd ff bicep curlen in me slaapkamer

aanrader!

Wij hebben echt zo'n sportschool, waar veel van die gasjes zitten, die het stoer vinden om andere boos aan te zitten gapen, bah.

Morgen rug, ik wil 3x15 chinning beginnen en dan lat pulldown 4x12 73kg zonder te failen

maar zal wel weer niet lukken omdat ik in de morgen ga trainen :(

Mijn max met cable lat pulldown(wide grip) is 6x 120KG, ik schiet dan ook altijd naar boven, op eind van set:o

73 kilo? was dat van p*ssy weight ? 75! COME ON BEAST

Ja 75 moet ik zo appart gewichtje erbij doen, gaat van 5- 10 - 17 - 23 - 33 etc 63 - 73 - 83 tot 133 dacht ik. Kan wel beginnen met lat pulldown en meteen voor die 83 gaan, maar dan lukt me chin niet meer goed. Pak wel zo wijd mogelijk en zonder straps/handschoenen, lats wil ik iets groter hebben.

Ja 75 moet ik zo appart gewichtje erbij doen, gaat van 5- 10 - 17 - 23 - 33 etc 63 - 73 - 83 tot 133 dacht ik. Kan wel beginnen met lat pulldown en meteen voor die 83 gaan, maar dan lukt me chin niet meer goed. Pak wel zo wijd mogelijk en zonder straps/handschoenen, lats wil ik iets groter hebben.
Denk dat er geen betere oefening is voor de lats dan breed optrekken, voelt zo lekker like an orgasm.

Denk dat er geen betere oefening is voor de lats dan breed optrekken, voelt zo lekker like an orgasm.

Sindskort pak ik ook low cable pull ins met wide grip (zelfde stang waarmee je lat pull pakt)

deze dus:

cablerow2.jpg

maar dan wide grip

Sindskort pak ik ook low cable pull ins met wide grip (zelfde stang waarmee je lat pull pakt)

deze dus:

cablerow2.jpg

maar dan wide grip
Die zie ik vaker mensen doen ja, moet ik ook maar eens pakken volgende week. Zie ook vaak mensen met een lat pull down stang breed pakkende triceps push down doen snap je wat ik bedoel?

Idd, je kan niet eens 70kg lat pulldown pakken zonder die dingen lol

---------- Post toegevoegd Sat 8 Oct 2011 om 20:33 ----------

Die zie ik vaker mensen doen ja, moet ik ook maar eens pakken volgende week. Zie ook vaak mensen met een lat pull down stang breed pakkende triceps push down doen snap je wat ik bedoel?

ja ik weet wat je bedoeld maar dan vindt ik onzin eerlijk gezegd.

slaap lekker. bf3 teste. jaren geleden dat ik shooter deed op ps3(cod5) ik zuig waarschijnlijk :p

Terug
Naar boven