AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Kan vanavond niet naar stad dus ga ik maar slapen..wat ik wel niet over heb voor familie...

Dat het zo vertieft koud is, dacht dat ik vanmorgen me trainingsbroek aanhad toen ik de hond aan ging laten maar bleek een pyama broek lol, toen ik hem ging wisselen bleek hij ook nog binnenste buiten te zitten

hahah :P je bent ook echt een rijstwafel ook he

haha epic rijst.

Uitgaan was fkn skirrrr

Volgende week zonder alcohol proberen

Sliep tegen 05:15 en werd net 09:45 weer wakker, dit terwijl ik redelijk bezopen was... Ik heb echt een slaap probleemm ofzo:(

Weet niet hoe mijn kat steeds mijn kamer binnen sluipt iedere nacht, maar ze had me rond 6 uur 's ochtends wakker gelikt bij mijn voeter, tong voelt als schuurpapier

Sliep tegen 05:15 en werd net 09:45 weer wakker, dit terwijl ik redelijk bezopen was... Ik heb echt een slaap probleemm ofzo:(

heb ik vaak als ik goed gezopen heb, net voor het "teveel" randje, dat ik paar uur later klaarwakker ben zonder kater.

Vooral bij rode wijn

Weet niet hoe mijn kat steeds mijn kamer binnen sluipt iedere nacht, maar ze had me rond 6 uur 's ochtends wakker gelikt bij mijn voeter, tong voelt als schuurpapier

Haha ****ing geil, dan denk je dat het een chick is, is het je kat . :o
Deur dicht doen?

Zo meteen gesprek houden met m'n vriendin, relatie staat op een laag pitje.
Zie het niet meteen goed komen.

Iemand stuurde mij om kwart na 10 een bericht om op stap te gaan, kreeg ik dat bericht pas deze morgen om 6 uur aan :fuu:

zo lekkere pomp in rug; alleen cardio maar 10min hardlopen gedaan

Lekkere kater,, nu wat biscuitjes en een pot thee naar binnen werken :)

Terug
Naar boven