- Waardering
- 12.551
@Bert damn son, nooit je grappen uitleggen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Terrecht, je hebt er zelf voor gekozen kinderen te nemen, betalen zal je!![]()
Ja, je krijgt als ouder iets van 7 euro per uur per kind. Toen der tijd bedacht om meer ouders aan het werk te krijgen.Nee jij (en ik) blijkbaar. 1500e pm toeslag, kan dat echt zoveel zijn?
Het is eigenlijk ook fucking scheef. In plaats van oppassen gaat moeders werken en stuurt ze kinderen naar de opvang. Qua daadwerkelijk economisch nut verandert er niets maar aangezien een kinderdagverblijf direct betaald krijgt en moeders die oppast niet (ze bespaart echter wel door geen opvangkosten te maken) lijkt het goed voor de economie. De enige mensen waarvoor dit wel logisch zou zijn zijn gezinnen waar beide ouders veel verdienen, en die hebben m.i. geen belastinggeld nodig om hun eigen familiale beslissingen te financieren.
Steriliseren die boel.
Sinds de hartmedicatie, en dan vooral de bloedverdunners, lijkt het of mijn vel steeds minder en minder kan verdragen en meteen openligt, door de lupus geneest alles dan veel langzamer, dubbel feest...
Mijn tanden worden inmiddels ook aangetast door de meds maar ik moet die levenslang blijven slikken![]()
Daar komt hij inderdaad vandaan dude
Euhm geen idee, was in de aanbieding voor een tientje. Ben wel excited, recepten op internet zien er goei uit voor zowel bulk als cut. Redelijk wat volumeah nice. Met verschillende vorm platen ook? Een van mn beste aankopen iig