- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je vriendin maar blij is, aan die weke plek op je duim te zien.De andere wondjes waren alweer bijna genezen, echt weer een kut plaats dit![]()
Vertel ons meer.vandaag probeerde een of andere ouwe lul ruzie met me te zoeken , beste man is op de grond geëindigd
Sinds de hartmedicatie, en dan vooral de bloedverdunners, lijkt het of mijn vel steeds minder en minder kan verdragen en meteen openligt, door de lupus geneest alles dan veel langzamer, dubbel feest...PS Of is dit gevolg van onderliggende fysieke onrust van de laatste tijd waar je ook voor naar de dokter gaat? Dan is het een misplaatst geintje.

herkenbaar psoriasis hier ,nike's trekken mijn tenen open , veel moe wondjes genezen niet goed . heb gelukkkig geen last meer van de plakken . wel de rest van de bs .Sinds de hartmedicatie, en dan vooral de bloedverdunners, lijkt het of mijn vel steeds minder en minder kan verdragen en meteen openligt, door de lupus geneest alles dan veel langzamer, dubbel feest...
Mijn tanden worden inmiddels ook aangetast door de meds maar ik moet die levenslang blijven slikken![]()
Een van mijn gymmaten overleden aan een hartstilstand![]()
komt mij bekend voor , een van de jongens die bij mij werkt had het zelfde probleem en het kdv wou geld zien .Ik betaal al jaren meer dan genoeg loonbelasting.
Ik bedenk me opeens dat als het er deze maand niet bijzit ik als voorstel doe dat mijn baas de komende maanden mijn loon bruto aan mij uitkeert totdat ze hun zaken op orde hebben.
https://www.google.com.eg/url?sa=t&...wQxa8BCCMwAA&usg=AOvVaw0VTJzWxrN8ZFOD4xbU2novTerrecht, je hebt er zelf voor gekozen kinderen te nemen, betalen zal je!![]()
Sinds de hartmedicatie, en dan vooral de bloedverdunners, lijkt het of mijn vel steeds minder en minder kan verdragen en meteen openligt, door de lupus geneest alles dan veel langzamer, dubbel feest...
Mijn tanden worden inmiddels ook aangetast door de meds maar ik moet die levenslang blijven slikken![]()
Gisteravond slaatje gemaakt met een hardgekookt eitje en 50gr kip om rond 16u30 op het werk binnen te werken als pre workout.
Ben het thuis vergeten![]()

Toen moest ik aan de mandmeneer denken.... ze hopen het deze mand verwerkt te hebben, maar...