Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #102.461
2e mobiel in 5 weken tijd gesloopt.

rage.gif

• #102.463
vandaag probeerde een of andere ouwe lul ruzie met me te zoeken , beste man is op de grond geëindigd

• #102.464
De andere wondjes waren alweer bijna genezen, echt weer een kut plaats dit :mad:

20180924_134916.jpg

• #102.465
De andere wondjes waren alweer bijna genezen, echt weer een kut plaats dit :mad:
Als je vriendin maar blij is, aan die weke plek op je duim te zien.

PS Of is dit gevolg van onderliggende fysieke onrust van de laatste tijd waar je ook voor naar de dokter gaat? Dan is het een misplaatst geintje.
vandaag probeerde een of andere ouwe lul ruzie met me te zoeken , beste man is op de grond geëindigd
Vertel ons meer.

Laatst bewerkt:
  • #102.466
lel

• #102.467
PS Of is dit gevolg van onderliggende fysieke onrust van de laatste tijd waar je ook voor naar de dokter gaat? Dan is het een misplaatst geintje.
Sinds de hartmedicatie, en dan vooral de bloedverdunners, lijkt het of mijn vel steeds minder en minder kan verdragen en meteen openligt, door de lupus geneest alles dan veel langzamer, dubbel feest...
Mijn tanden worden inmiddels ook aangetast door de meds maar ik moet die levenslang blijven slikken :(

• #102.468
Sinds de hartmedicatie, en dan vooral de bloedverdunners, lijkt het of mijn vel steeds minder en minder kan verdragen en meteen openligt, door de lupus geneest alles dan veel langzamer, dubbel feest...
Mijn tanden worden inmiddels ook aangetast door de meds maar ik moet die levenslang blijven slikken :(
herkenbaar psoriasis hier ,nike's trekken mijn tenen open , veel moe wondjes genezen niet goed . heb gelukkkig geen last meer van de plakken . wel de rest van de bs .
autoimmune is a b*ch

• #102.469
Gisteravond slaatje gemaakt met een hardgekookt eitje en 50gr kip om rond 16u30 op het werk binnen te werken als pre workout.
Ben het thuis vergeten :(

• #102.471
Na een paar dagen proberen eindelijk de belastingdienst telefonisch te pakken gekregen. De eerste 2 maanden geen kinderopvangtoeslag voor de jongste ontvangen. De reden? De aanvraag is nog niet verwekt wegens drukte, ze hopen het deze mand verwerkt te hebben, maar konden geen garanties geven. Gelukkig gaat het bij mij “maar” om €540 per maand, maar je zal je kind maar 5 dagen naar de opvang moeten sturen en zo’n €1500 per maand aan toeslag krijgen, dan zit je na 2 of 3 maanden toch echt in de problemen.

• #102.472
Terrecht, je hebt er zelf voor gekozen kinderen te nemen, betalen zal je! :trollface:

• #102.473
Ik betaal al jaren meer dan genoeg loonbelasting ;).

Ik bedenk me opeens dat als het er deze maand niet bijzit ik als voorstel doe dat mijn baas de komende maanden mijn loon bruto aan mij uitkeert totdat ze hun zaken op orde hebben.

• #102.474
Ik betaal al jaren meer dan genoeg loonbelasting ;).

Ik bedenk me opeens dat als het er deze maand niet bijzit ik als voorstel doe dat mijn baas de komende maanden mijn loon bruto aan mij uitkeert totdat ze hun zaken op orde hebben.
komt mij bekend voor , een van de jongens die bij mij werkt had het zelfde probleem en het kdv wou geld zien .

• #102.476
Heel goeie eerste training weer, maar halfuur later migraineaanval en m'n sumatriptan lijkt niet echt te werken :(

En dat post je dan natuurlijk op een flikkerend schermpje :o

• #102.479

I feel you bro.

Gisteravond slaatje gemaakt met een hardgekookt eitje en 50gr kip om rond 16u30 op het werk binnen te werken als pre workout.
Ben het thuis vergeten :(

:aai:

Terug
Naar boven