Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sterkte man lijkt me het zware aan jouw beroepBewoner vanmorgen moeten reanimeren, maar bleef comateus. Heel circus met mug-helikopter. Blijkbaar werd hij een tijd later wakker en deed hij hevige stuipen. Nu in kunstmatige coma... Dit is niet goed :s
sterkte..Bewoner vanmorgen moeten reanimeren, maar bleef comateus. Heel circus met mug-helikopter. Blijkbaar werd hij een tijd later wakker en deed hij hevige stuipen. Nu in kunstmatige coma... Dit is niet goed :s

Bewoner vanmorgen moeten reanimeren, maar bleef comateus. Heel circus met mug-helikopter. Blijkbaar werd hij een tijd later wakker en deed hij hevige stuipen. Nu in kunstmatige coma... Dit is niet goed :s
Wel gek hoe je op zo'n moment op automatische piloot overschakelt en 25 dingen tegelijk kan.
overlevings- instinct en uiteraard je bent een professional ....heb zelf ook wel eens armpje af moeten binden omdat iemand met zijn klauw een frees bank ingetrokkken was. Ik noem het heldere paniek adrenaline is een raar goedjeWel gek hoe je op zo'n moment op automatische piloot overschakelt en 25 dingen tegelijk kan.
Net telefoon gehad en is blijkbaar volledig hersendood. Hoop vooral dat z'n familie het niet langer rekt dan nodig.
Daar gaat m'n vredige zondagochtend na dat filmpje :').
kopje nichten thee?Ik heb het koud, het is low carb dag dus geen warme oatmeal om mij op te warmen in de ochtend. En ik drink geen koffie.![]()
Ook geen thee. Warme choco gaat er wel in, maar dat past weer niet in mijn macro’s

Toen ik begon met cutten en het ook koud kreeg dronk ik liters thee met zoetjes. Prima te doenOok geen thee. Warme choco gaat er wel in, maar dat past weer niet in mijn macro’s![]()

Zo erg is het nou ook weer niet met me gesteld
stiekem mis ik ook gewoon de carbs. Kijk nu al uit naar high carb dag morgen 
Warme amandelmelk? Kun je zoeten met sucralose ofzo als je niet van de smaak op zich houdt.Ook geen thee. Warme choco gaat er wel in, maar dat past weer niet in mijn macro’s![]()

Zit niet in mijn schema. Hou exact het schema van mijn coach aan.Warme amandelmelk? Kun je zoeten met sucralose ofzo als je niet van de smaak op zich houdt.
Amper 0.1gr carbs/100mL
OT: Niezen hurst like a mf met die geblesseerde borstpier![]()

Zo erg is het nou ook weer niet met me gesteldstiekem mis ik ook gewoon de carbs. Kijk nu al uit naar high carb dag morgen
![]()

My bad