XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #102.841
Daar gaat m'n vredige zondagochtend na dat filmpje :').

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
  • #102.842
Bewoner vanmorgen moeten reanimeren, maar bleef comateus. Heel circus met mug-helikopter. Blijkbaar werd hij een tijd later wakker en deed hij hevige stuipen. Nu in kunstmatige coma... Dit is niet goed :s

• #102.843
dikke voorhoofd holte ontsteking , vrijdag afspraak voor ingreep .geen happy camper

• #102.844
Bewoner vanmorgen moeten reanimeren, maar bleef comateus. Heel circus met mug-helikopter. Blijkbaar werd hij een tijd later wakker en deed hij hevige stuipen. Nu in kunstmatige coma... Dit is niet goed :s
sterkte man lijkt me het zware aan jouw beroep

• Like
  • #102.845
sterkte.. :(

• Like
  • #102.846

sterkte.

• Like
  • #102.847
sterkte man lijkt me het zware aan jouw beroep
Wel gek hoe je op zo'n moment op automatische piloot overschakelt en 25 dingen tegelijk kan.

Net telefoon gehad en is blijkbaar volledig hersendood. Hoop vooral dat z'n familie het niet langer rekt dan nodig.

• #102.848
Wel gek hoe je op zo'n moment op automatische piloot overschakelt en 25 dingen tegelijk kan.

Net telefoon gehad en is blijkbaar volledig hersendood. Hoop vooral dat z'n familie het niet langer rekt dan nodig.
overlevings- instinct en uiteraard je bent een professional ....heb zelf ook wel eens armpje af moeten binden omdat iemand met zijn klauw een frees bank ingetrokkken was. Ik noem het heldere paniek adrenaline is een raar goedje

• Like
  • #102.849
Daar gaat m'n vredige zondagochtend na dat filmpje :').

Wat doe je dan ook op zondagochtend op DBB?
1zzgc34.jpg

• #102.850
Ik heb het koud, het is low carb dag dus geen warme oatmeal om mij op te warmen in de ochtend. En ik drink geen koffie. :(

• #102.854
En gewoon warm water drinken ?

• #102.855
  • #102.856
Ook geen thee. Warme choco gaat er wel in, maar dat past weer niet in mijn macro’s :(
Warme amandelmelk? Kun je zoeten met sucralose ofzo als je niet van de smaak op zich houdt.
Amper 0.1gr carbs/100mL :)

OT: Niezen hurst like a mf met die geblesseerde borstpier :scold::scold:

• #102.857
Warme amandelmelk? Kun je zoeten met sucralose ofzo als je niet van de smaak op zich houdt.
Amper 0.1gr carbs/100mL :)

OT: Niezen hurst like a mf met die geblesseerde borstpier :scold::scold:
Zit niet in mijn schema. Hou exact het schema van mijn coach aan.

Bedankt voor de tips verder, maar was me gewoon een beetje aan het aanstellen :roflol:

• #102.858
Zo erg is het nou ook weer niet met me gesteld :p stiekem mis ik ook gewoon de carbs. Kijk nu al uit naar high carb dag morgen :D

Mja, toen ik vroeger bij mijn chinese leraar tai chi & wushu in Amsterdam kwam trainen, had die dat steeds mee in de winter, thermos warm water... helpt als je buiten traint bij vriesweer :cool:

Terug
Naar boven