MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #102.881
Jij zit toch op 2 flessen per dag?

• #102.882
Ik zit niet te trollen jongens. Die man is ernstig ziek. Hij zuipt een fles whisky per dag. Afgezien van wat zuivelproducten voedt hij zich met drank, wiet en sigaretten. Is het zo moeilijk te geloven dat er een man rondloopt die ernstiger ziek is in de kop dan ik?
[afbeelding niet meer beschikbaar]

• #102.884
LtfKueh.png

XItQTAa.png

tenor.gif

• #102.885
Ik wacht nog steeds op excuses heren. You dare!? To disrespect me!? DBB meelopertjes.... en ik zie zelfs dat Galen meedoet in de pesterijen....dat had ik helemaal niet verwacht. Don't ever disrespect me again. Ik heb een Stalin snor weet je.

• #102.886
Ik zit niet te trollen jongens. Die man is ernstig ziek. Hij zuipt een fles whisky per dag. Afgezien van wat zuivelproducten voedt hij zich met drank, wiet en sigaretten. Is het zo moeilijk te geloven dat er een man rondloopt die ernstiger ziek is in de kop dan ik?
Ja.

• #102.887
@trenchmouth2: Excuses vanuit mij dat je zo’n verschrikkelijke troll bent en probeert aandacht te krijgen op een forum dat ergens anders voor is en vooral leuk moet blijven. Het spijt me echt. Ik stel voor om je helemaal geen aandacht meer te geven dan ga je vanzelf elders trollen. Ik kan wel een lijstje geven van fora waar je dan ook weg moet blijven omdat daar ook geen behoefte is aan irrelevante aandachtsbehoefte omdat die mensen gewoon leuk bezig zijn met hun hobby.

Zo, negeerstand: ON

• #102.889
5ml zo derin..

• #102.890
Wie mijn posts niet kan waarderen moet er maar met zijn vingers vanaf blijven. En ja, sport, ik ben geen bodybuilder maar meer een armtrainer.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #102.892
huisgenoot heeft iets laten aanbranden en nu meurt het hele huis, nu met jas aan in mijn kamer en raam wagenwijd open gezet zodat ik niet met een rookgeur ga slapen :roflol::o

• #102.893
Bij het boodschappen doen gooi ik meteen het oud-papier van de week weg.
Gister was de papier-container tot voorbij de laadklep vol.....

Sta je dan met een winkelwagentje met een paar tassen papier waar boodschappen in moeten, maar het papier kan er niet uit.
(en ik verrek het om het er zomaar naast te gooien...dat wordt een bende...)

• #102.896
Op het werk een zware klap op het hoofd gehad, nu een mooie wonde op het voorhoofd en hoofd- en nekpijn.
20181123_173200.jpg

• #102.899
  • #102.900
Oei, heb je geen hersenschudding nu, Sanca?

Terug
Naar boven