- Waardering
- 1.286
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[afbeelding niet meer beschikbaar]Ik zit niet te trollen jongens. Die man is ernstig ziek. Hij zuipt een fles whisky per dag. Afgezien van wat zuivelproducten voedt hij zich met drank, wiet en sigaretten. Is het zo moeilijk te geloven dat er een man rondloopt die ernstiger ziek is in de kop dan ik?
10 halve liters of 1 fles whisky per avond zat ik op. Maar ik ben van de drank af.
Ja.Ik zit niet te trollen jongens. Die man is ernstig ziek. Hij zuipt een fles whisky per dag. Afgezien van wat zuivelproducten voedt hij zich met drank, wiet en sigaretten. Is het zo moeilijk te geloven dat er een man rondloopt die ernstiger ziek is in de kop dan ik?
Op het werk een zware klap op het hoofd gehad, nu een mooie wonde op het voorhoofd en hoofd- en nekpijn.
![]()
Damn brah, gaat lekker de laatste tijd...Op het werk een zware klap op het hoofd gehad, nu een mooie wonde op het voorhoofd en hoofd- en nekpijn.
![]()

Nope, maar ik heb wel verzorging nodig