MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #103.883
  • #103.884
  • #103.885
Of een rel-meld-knop. :D

Maar eigenlijk is dat er toch al? Er staat aan de zijkant van het scherm toch een melding van "populair vandaag" :o

• #103.886
Of een rel-meld-knop. :D

Maar eigenlijk is dat er toch al? Er staat aan de zijkant van het scherm toch een melding van "pupolair vandaag" :o

Maar om die "Bipolair vandaag" te zien moet je wel inloggen op DBB. Bijv. op een dag vrij kijk ik niet zoveel op DBB, en dan alleen naar m'n meldingen als ik me verveel bijv....

• #103.887
Dus als je op je werk zit kijk je meer op DBB dan wanneer je vrij bent en je je verveelt? :D

• #103.888
Dus als je op je werk zit kijk je meer op DBB dan wanneer je vrij bent en je je verveelt? :D

:roflol: Alleen als het werk het toelaat.

Komt meer omdat ik de hele dag achter de PC werk, dus heb het open staan en kijk dan af en toe even inderdaad.. :D

Als ik vrij ben dan is mijn dag vaak vol gepland met vanalles en zit ik nooit achter de laptop ofzo. Via mijn telefoon vind ik altijd maar irritant.. tenzij er iets te rellen is natuurlijk!

• #103.889
Meld rel met e-mail of push message op je telefoon als je de app geïnstalleerd hebt.

Werk aan de winkel voor @bodybuilding.nl :)

• #103.892
  • #103.893
  • #103.894
Er is wel al 'populair vandaag' op de voorpagina.

Maar, dat is toch anders dan een emailmelding krijgen wanneer er een rel op handen is (ofwel wanneer er veel gereageerd wordt in een topic). Ik kom vaak veel te laat aan bij de topics in het populair vandaag :( tegen die tijd heb jij ze vaak al gesloten.............

• #103.895
Gewoon vragen of @Brutushakt, de kiem van alle zooi op dit forum, jou voortaan wilt taggen bij beginnende relletjes.

• #103.897
Maar, dat is toch anders dan een emailmelding krijgen wanneer er een rel op handen is (ofwel wanneer er veel gereageerd wordt in een topic). Ik kom vaak veel te laat aan bij de topics in het populair vandaag :( tegen die tijd heb jij ze vaak al gesloten.............
Misschien een automatische mail bij meer dan xx reacties per uur ?? :dunno:
Of bij xx reacties per uur dat het in de hoofdbanner komt :D

@bodybuilding.nl

• #103.898
Als er een rel is moet je dit gewoon netjes melden bij de leiding en dan doen wij de rest :D

• #103.900
Als er een rel is moet je dit gewoon netjes melden bij de leiding en dan doen wij de rest :D
tenor.gif

Terug
Naar boven