Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #103.921
Was het maar zo.:emo: Ook super awkward bij mijn kruis gescheurd toen ik aan het squatten was. Hoewel ik geen enorm groot gevoel voor schaamte heb, was het op zich wel tijd om naar huis te gaan toen iedereen kon zien wat voor kleur ondergoed ik aan had.:windup::splat: En dat terwijl ik van plan was om een kneiterharde legday neer te zetten.

• #103.922
Dit was een klein onderdeel van mijn dag, ik doe ook gewoon zinnige dingen
20190117_122412.jpg
...

Beetje met blokken spelen voor volwassenen?

• #103.926
Show me :eyebrow:

• #103.927
Dat ik nog steeds niet in de lijst van "Opmerkelijke leden met meeste karma" sta, terwijl ik overduidelijk één van de top dogs ben.
Sowieso dat @Sanca Magni of @Bert hier achter zit.
Haters.

• #103.929
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #103.930
  • #103.931
Drama nacht gehad, luchtverversing op mijn werk lag ‘s ochtends op zijn gat, pas om 11:30 kunnen beginnen met werken, met pijn en moeite mijn werk bijna afgekregen zodat de middagdienst het niet op zijn bord kreeg. Snel naar huis gereden, net mijn PWO naar binnen gewerkt omdat ik toch echt wel wilde trainen, belt de opvang dat mijn dochtertje ziek is.

• #103.932
Drama nacht gehad, luchtverversing op mijn werk lag ‘s ochtends op zijn gat, pas om 11:30 kunnen beginnen met werken, met pijn en moeite mijn werk bijna afgekregen zodat de middagdienst het niet op zijn bord kreeg. Snel naar huis gereden, net mijn PWO naar binnen gewerkt omdat ik toch echt wel wilde trainen, belt de opvang dat mijn dochtertje ziek is.

+ straks ben jij dus ook ziek..

• #103.933
Dat vind ik niet erg, ik moet nog 4 dagen werken. :D

• #103.934
Met een flinke scoop PWO op niet kunnen trainen vind ik nog erger dan met een odol naar het werk gaan.

• #103.935
Mijn karmaslet logo is weg. Blijkbaar ben ik niet sletterig genoeg.

• #103.936
Hoe kan ik dat logo krijgen.

• #103.939
  • #103.940
Terug
Naar boven