Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

zit een puist op me rug en lukt me niet om em uit te knijpen

Fakking slecht en weinig geslapen en over een uurtje alweer in de auto naar 010.
Ik haat die stad.:barf:
Oh ja, best lastig ook dat je niet meer kan zien wie je gequote heeft...:(

zo 6 uur naar school, en ik kom 5 minuten te laat omdat ik anders 50 minuten te vroeg op school was :fuux:

Fakking slecht en weinig geslapen en over een uurtje alweer in de auto naar 010.
Ik haat die stad.:barf:
Oh ja, best lastig ook dat je niet meer kan zien wie je gequote heeft...:(

idd he, echt vaag

ook is mijn avatar weg vanboven

youtube filmpjes werken niet goed

edit: reacties worden niet gemergd.

4000th post!

tijd om te gaan trainen :roflol:

Nou, ik ging normaalgezien naar de kapper vandaag, kom ik daar aan, is MIJN favo gaykappertje er niet, alleen zijn leerlingetje (lees: dik mormel) die haar schaar niet eens deftig kon vasthouden. Nee. :mad:
Zaterdag dan maar, damnit. FML

Voor de liefhebbers, dit plaatje had ik mee:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb je het zo laten verven of heb je alleen die coupe?

Van de zomer wil ik iets nieuws doen met mijn haar.. Ik heb veel krullen dus ik moet het regelmatig stijlen. Maar stijl haar en een scheiding in het midden ziet er niet uit!
Nu heb ik het tot mijn schouders en ik zou het wat korter willen (maar niet te kort en vooral niet rood verven haha).

Heb je het zo laten verven of heb je alleen die coupe?

Van de zomer wil ik iets nieuws doen met mijn haar.. Ik heb veel krullen dus ik moet het regelmatig stijlen. Maar stijl haar en een scheiding in het midden ziet er niet uit!
Nu heb ik het tot mijn schouders en ik zou het wat korter willen (maar niet te kort en vooral niet rood verven haha).

Laatste keer heb ik het ook zo laten doen en dat beviel wel, veel goeie reacties. Nu is dat zwartbruin aan de onderkant naar de oranje kant op aan het gaan (blond van nature, yaknow :D)
Mijn moeder had stijl haar tot haar 21ste en toen kreeg ze krullen. Ik zie het nu al gebeuren met mijn haar als ik uit de douche kom :( Krullen zijn moeilijk.

Hmm
Dat kapsel heeft nog wel iets :) Beter dan al die korte kapsels tegenwoordig.. trekt op niets :')

Wat een k*t spel is call of duty black ops

Hele dag bij het Noord-Hollands Dagblad geweest, wat een k*tdag

Terug
Naar boven