MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

hahaha, die gerard is wel een jolige kerel zeg :)

• Like
Waarderingen: Vipo
In het noorden wonen echt raaaaare mensen :)

Groningen he :o

Hahahah

In het np lopen echt de raarste mensen rond.
Ken je die n*ger, beetje reggae dude, die loopt de hele dag te zingen en tegen zichzelf te praten luidop ?!
Hmmm, misschien weet ik wel wie je bedoelt.
Ken je anders die Indonesische zwerver van rond de 35 die echt 20km per dag door de stad loopt en ****ing dun is die je soms wel 2x per dag tegenkomt?
Of anders die redelijk dikke man van in de 40 met blonde krullen die altijd een T-shirt/korte broek aan heeft met knal paars/gele regenlaarzen?? :P

Fryslan:o:o:o:o:o:o:o:o

brrr echt weer wintertijd, zwaar koud buiten zelfs met me alpha vestttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

lekker gerookt?

Na zoveel maanden kom ben ik te weten gekomen dat er mij een chick gewoon misbruikt heeft voor 1 nacht :treuren:

Hmmm, misschien weet ik wel wie je bedoelt.
Ken je anders die Indonesische zwerver van rond de 35 die echt 20km per dag door de stad loopt en ****ing dun is die je soms wel 2x per dag tegenkomt?
Of anders die redelijk dikke man van in de 40 met blonde krullen die altijd een T-shirt/korte broek aan heeft met knal paars/gele regenlaarzen?? :P

Fryslan:o:o:o:o:o:o:o:o

Ja!:D
Haha, die gast is echt epic.
Ik herinner me keer dat ik keer 100euro op zak had en toen vroeg hij ik of 2 euro had: ik net zo mooi pokerface opzetten. Nee, sorry :|
Had ook geen kleingeld en aan hem 100euro geven om te wisselen leek me geen slim plan :roflol:
De dikke man ken ik niet zo..wel een indonesische man die altijd om wisselgeld vraagt redelijk klein en heeft altijd een jack aan.
En als je niet hebt zegt die altijd: ok, maakt niet uit, goedenavond op een fokin grappig accent :roflol:

Terug
Naar boven