MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat ik morgen eigenlijk vrij was maar net gebeld werd dat ik toch moet werken.
5 uur opstaan :fuu:

Ja!:D
Haha, die gast is echt epic.
Ik herinner me keer dat ik keer 100euro op zak had en toen vroeg hij ik of 2 euro had: ik net zo mooi pokerface opzetten. Nee, sorry :|
Had ook geen kleingeld en aan hem 100euro geven om te wisselen leek me geen slim plan :roflol:
De dikke man ken ik niet zo..wel een indonesische man die altijd om wisselgeld vraagt redelijk klein en heeft altijd een jack aan.
En als je niet hebt zegt die altijd: ok, maakt niet uit, goedenavond op een fokin grappig accent :roflol:

Wat een tuig :) Gelukkig hebben we hier geen zwervers..

Weekend over, 5 dagen weer klote stage lopen.

bij mij aan de lopende band, no problem, just ****in brah

Ja!:D
Haha, die gast is echt epic.
Ik herinner me keer dat ik keer 100euro op zak had en toen vroeg hij ik of 2 euro had: ik net zo mooi pokerface opzetten. Nee, sorry :|
Had ook geen kleingeld en aan hem 100euro geven om te wisselen leek me geen slim plan :roflol:
De dikke man ken ik niet zo..wel een indonesische man die altijd om wisselgeld vraagt redelijk klein en heeft altijd een jack aan.
En als je niet hebt zegt die altijd: ok, maakt niet uit, goedenavond op een fokin grappig accent :roflol:

Ken je in groningen ook die "zwerfer" die bij Hanze/Rug rondfiets met jaren 80/ 90 dance muziek en als er veel mensen op de bus staan te wachten gaat hij er voor staan en zijn dansje doen.

http://www.youtube.com/watch?v=IFRI2Q3_dIo

http://www.youtube.com/watch?v=-9BXIhL9_xE

Hij heeft best wel moves :0

Dat wanneer ik youtube intyp er eerder komt te staan youjizz... :eek:

Terwijl ik al bijna een week niet meer heb gekeken :)

ik haat maandag ochtenden. k*t collegas

'goed weekend gehad'?

-he wa? ja.

hoe was je weeeekend oee het is zo vies weer he!
-ja.

sodemieter op joh

Vertragingen, vertragingen en nog eens vertragingen op de maandag.

Verslapen voor school fuaark

Terug
Naar boven