- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja!
Haha, die gast is echt epic.
Ik herinner me keer dat ik keer 100euro op zak had en toen vroeg hij ik of 2 euro had: ik net zo mooi pokerface opzetten. Nee, sorry :|
Had ook geen kleingeld en aan hem 100euro geven om te wisselen leek me geen slim plan
De dikke man ken ik niet zo..wel een indonesische man die altijd om wisselgeld vraagt redelijk klein en heeft altijd een jack aan.
En als je niet hebt zegt die altijd: ok, maakt niet uit, goedenavond op een fokin grappig accent![]()
Gelukkig hebben we hier geen zwervers..Na zoveel maanden kom ben ik te weten gekomen dat er mij een chick gewoon misbruikt heeft voor 1 nacht![]()
I know that feeling bra, heb altijd die chicks die maar voor een avond ofzo iets willen.

Ja!
Haha, die gast is echt epic.
Ik herinner me keer dat ik keer 100euro op zak had en toen vroeg hij ik of 2 euro had: ik net zo mooi pokerface opzetten. Nee, sorry :|
Had ook geen kleingeld en aan hem 100euro geven om te wisselen leek me geen slim plan
De dikke man ken ik niet zo..wel een indonesische man die altijd om wisselgeld vraagt redelijk klein en heeft altijd een jack aan.
En als je niet hebt zegt die altijd: ok, maakt niet uit, goedenavond op een fokin grappig accent![]()

Wat een dag ..Lekker uitslapen en trainenWat een dag ..
EN dit natuurlijk.. bah bah bah 19 jarige trutje
http://www.powned.tv/nieuws/media/2011/10/britt_dekker_in_playboy.html

ik ga 'm niet kopen/downloaden/opzoeken/uitzoeken