MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.061
Dat er daar überhaupt mensen naar de gym gaan... lijkt dat niet te veel op werken?

:roflol:

Kaart dat dan even aan met de verantwoordelijke vandaar!? Schandalig dat dit niet voorzien is.

ik train tegenwoordig gelukkig alleen nog in het weekend in deze sportschool,doordeweeks (precies op woon-werkverkeer,anders te ver ) train in een gym waar wel wat meer variatie is in apparaten ,

Basic Fit Helmond is van een alom gerespecteerde gym (Bodybusiness ) afgegleden naar een 1e klas paupergym inclusief roedels hyena's ,scholieren en ecto's ,elke serieuze sporter is in de loop der jaren

al gevlucht ,het is een onpersoonlijke sportschool geworden zonder enige vorm van sfeer of onderlinge betrokkenheid

• #104.062

ik train tegenwoordig gelukkig alleen nog in het weekend in deze sportschool,doordeweeks (precies op woon-werkverkeer,anders te ver ) train in een gym waar wel wat meer variatie is in apparaten ,

Basic Fit Helmond is van een alom gerespecteerde gym (Bodybusiness ) afgegleden naar een 1e klas paupergym inclusief roedels hyena's ,scholieren en ecto's ,elke serieuze sporter is in de loop der jaren

al gevlucht ,het is een onpersoonlijke sportschool geworden zonder enige vorm van sfeer of onderlinge betrokkenheid
Eén voordeel (ik train bij de Fit-4-Free, beetje vergelijkbaar): ik hoef bijna nooit te wachten op het squatrack. :D Er is maar één squatrack, maar aangezien maar 20% van de mensen benen traint en minder dan de helft daarvan squat, heb ik hier weinig last van. Alleen jammer dat sommige mensen staan te biceps curlen in het squatrack.

• #104.063
Oeps, de gaatjes in de riem zijn op :eek:
Gelukkig ben ik engineer en kan ik het gemakkelijk oplossen door een dikke pizza in de oven te gooien

received_790583201303073.jpeg

• #104.064

Het onpersoonlijke is zeker niet onbekend hier.
Wel echt triestig blijkbaar...

Pluspunt als ik even goed lees, ben jij daar de Alfa!
Goed bezig baas! :D

• #104.072
Leg day.
En het feit dat ik al 13 minuten sta te wachten aan een nog steeds gesloten gym.

• #104.078
Nog steeds erg last van een (erg) dikke wang. :mad: Gisteren begon ik in de loop van de dag het weer meer te voelen en vannacht was echt kut. Ik heb voor het slapengaan ibuprofen genomen en werd om de 2 uur wakker. Ik heb constant gekoeld met een icepack, waardoor de pijn enigszins verdoofd werd en ik wel weer in slaap kon komen. Morgen ga ik zeker naar de arts. Zo meteen trainen; gisteren ging de training gelukkig wel goed.

• #104.080
En als het niet past, laat je het dan staan?

Terug
Naar boven