- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Nee, maar dan moet je er voor zorgen dat niemand het ziet, want dan heeft het ook niet plaatsgevonden.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, maar dan moet je er voor zorgen dat niemand het ziet, want dan heeft het ook niet plaatsgevonden.

Natuurlijk
De gerijpt op whisky vaten editieDan drink je een extra Gulden Draak om het snel weg te spoelen.

Dan drink je een extra Gulden Draak om het snel weg te spoelen.
The dragon burns away the fat!

Klopt inderdaad want “pics or it didn’t happen”, dus geen foto, niets gebeurd. All good! Gewoon vreten dusNee, maar dan moet je er voor zorgen dat niemand het ziet, want dan heeft het ook niet plaatsgevonden.![]()

Griep?Ziek terwijl ik echt op een gore gain streak in de gym zat. Mij kennende moet ik alles nu weer resetten![]()
Hoofdpijn, keelpijn, verkouden. Eigenlijk doet alles pijn

Oh fijn is dat! Heb het ook al gehad. Als t goed is ben je er vrij snel vanaf, alleen verkoudheid kan nog wel ffies duren.Hoofdpijn, keelpijn, verkouden. Eigenlijk doet alles pijn![]()
Yup...heb ik ook gehad...griepjezelf is zo weg: 1 à 2 dagen. Heb nu nog wel dag of 3..4 een loopneus.Oh fijn is dat! Heb het ook al gehad. Als t goed is ben je er vrij snel vanaf, alleen verkoudheid kan nog wel ffies duren.
Information overloadIk heb al 2 weken een dikke korst in en aan de neus door de loopneus, not chill![]()
Ik heb al 2 weken een dikke korst in en aan de neus door de loopneus, not chill![]()

Minder nakkenIk heb al 2 weken een dikke korst in en aan de neus door de loopneus, not chill![]()

Ik heb nu wel het gevoel dat iedereen me aankijkt alsof ik alles heb kapot gesnoven

The fire of the golden dragon is coming out your noseIk heb nu wel het gevoel dat iedereen me aankijkt alsof ik alles heb kapot gesnoven![]()

Golden doucheThe fire of the golden dragon is coming out your nose![]()